2014/05/23

Co W Plazie Piszczy?

Dzisiaj pod lupę wziąłem najnowszą dostawę do sklepu Riviera. Rzadko korzystam z bikini na stardoll, ale w tej kolekcji pojawiło się kilka innych, fantastycznych ubrań. Polecam zakup sukienek, przezroczystej bluzki i dodatków. Najbardziej rozczarowały mnie wianki, które zakładane w salonie piękności stały się dla mnie bezużyteczne...

Standardowo są też stylizacje:

1. Kurtka- Bonjour Bizou | Podszewka- Nelly.com | Top- Riviera | Szorty- Archive | Stanik- Basics | Obcasy- Young Hollywood | Kopertówka- Bonjour Bizou | Okulary- Royalty

2. Kurtka- Bonjour Bizou | Top- It Girls | Spódnica (sukienka)- Riviera | Aparat- Pix | Obcasy- Bonjour Bizou | Bransoletka- Rio | Okulary- Riviera | Kapelusz- Bonjour Bizou 

3. Płaszcz- Strike A Pose | Kostium- Voile | Sukienka- Riviera | Łańcuchy- Archive | Czapka- Original Future | Okulary- Beastly | Platformy- Subcouture + Callie's Picks

4. Kurtka- Bonjour Bizou | Bluzka- Mr. | Szorty- Moschino | Kopertówka- DVF | Buty- Riviera | Okulary- Riviera + Hot Buys Weekly | Kapelusz- Bonjour Bizou

Jakie są Wasze wrażenia odnośnie tej kolekcji? Co sądzicie o stylizacjach?

 

19 komentarzy:

  1. ojacie! cudowne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. stroje letnie wyglądają świetnie, uwielbiam go.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecia pozamiatała! Jest genialna c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje, trzecia najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja bardzo fajna, kupiłam parę rzeczy z tej kolekcji, a co do stylizacji wszystkie są genialne :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje są ładne ale najbardziej podoba się 2 i 3.
    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzecia stylizacja jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przedostatnia jest genialna ♥ Ale reszta też mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne stylizacje, podobają mi się ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza i trzecia stylizacja jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza i trzecia stylizacja genialne.

    OdpowiedzUsuń
  12. You have really made me want to buy these items now!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne. Ostatnia najlepsza. Ja mam koszulkę z napisem i sweterek.

    OdpowiedzUsuń