2014/08/30

There's no bag anyway



28 komentarzy:

  1. Prosta, ale bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, wręcz śliczna ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie podoba mi się ta maska(?). Stylizacja ogólnie na plus

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja ogółem na plus, lubię minimalizm, natomiast według mnie za mało się tu dzieje

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  5. Średnio mi się podoba, zabrakło jakiegoś naszyjnika.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem tego samego zdania, co moja poprzedniczka - przydałby się naszyjnik, jednak mimo tego jest ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie jest ładnie, ale fryzura jakoś mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna, ale zbyt prosta moim zdaniem.
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna, ale czegoś mi tu brakuje!
    w sumie smao futerko jest jakby dopełnieniem, ale mimo wszystko dodałabym coś jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna, choć wydaje mi się tu pusto. Ciekawy pomysł na maskę, dodała stylizacji tajemniczości.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja. Przydałby się jakiś naszyjnik. ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  12. Odnoszę wrażenie, że wciąż tym samym osobom coś przeszkadza/czegoś brakuje tylko dla zasady. A może tu jest jakaś koncepcja i specjalnie nie ma cholernego naszyjnika czy pieprzonej torebki?
    Jak dla mnie to są komentarze "w sumie to nawet mi się nie podoba, ale napiszę cokolwiek, żeby dostać nagrodę za komentowanie".

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, a mnie się podoba! Chyba Yukimi chodziło o to, żeby było troszkę pustawo i mnie się ten efekt podoba ;D
    Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała.
    Tak jak napisała wyżej Tlen jest pusto, ale na tym właśnie polega cała koncepcja stylizacji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowita stylizacja, sukienka jest piękna. ładny.

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja też powiem, że czegoś mi tu brakuje. Koncepcja koncepcją, ale po prostu to mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. taka... ciekawa i nawet bym powiedziała, że nieco tajemnicza. podoba mi się, oddałaś cały urok tej kiecki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Może i jest pusto, ale wychodzi to bardziej na plus, bo po co ma być przywalona górą naszyjników, bransoletek, torebek? Dobrze jest tak, jak jest, podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń