2014/08/11

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Bardzo cieszę się, że większość z Was jest stale aktywna na blogu. Większość osób z listy zaznaczona jest kolorem zielonym, właściwie tylko jedna osoba jest zaznaczona na czarno. Postanowiłem też wprowadzić coś w stylu "stanu ostrzegawczego". Będzie to czerwony kolor czcionki, jeśli aktywność osoby zaznaczonej tym kolorem się nie poprawi, zniknie ona przy kolejnym losowaniu z listy. W tym tygodniu zaznaczyłem 3 osoby, które w tym tygodniu nie do końca się udzielały. Na listę trafia również nowa osoba - MadmoiaselleOla, serdecznie gratuluję i mam nadzieję, że nie przestaniesz komentować bloga :) Od przyszłego tygodnia będziesz już brana pod uwagę podczas losowania nagród dla osób z listy. Szansę, aby dostać się na listę mają również B.E.A.T.K.A. i ManiakPupili :)

Nagrody za poprzedni tydzień:
Blazer - Uplooad
Spódnica w kropki - -SWEET-GIRL-22
Spódnica w paski - Weronikao99
Torebka - paula7777anime
Obcasy - CudneOczka

Nagrody czekają już na Was w bazarku :)

Nagrody na ten tydzień:
Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem- bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tygodnia zostaje kotek717, gratuluję. Wystaw coś za 30 sd na konto Heneda :)


18 komentarzy:

  1. Powodzenia, ja będę nadal komentować :) Nagrody w tym tygodniu są świetne, jak chyba w każdym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się, chciałabym torebke lub naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i zgłaszam się. Mam okulary. Chciałabym torebkę :)
    Aleksandra0308

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i zgłaszam sie :)
    Chciałabym okulary lub naszyjnik

    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  5. Dosłownie mam wszystko oprócz okularów.
    MajkaStar1999

    +Dzięki że przypomniałeś mi o tej sukience, jak wrócę muszę ją wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję! :)
    Zgłaszam się, mam wszystko oprócz okularów i sukienki ^^

    CudneOczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki wielkie <3
    Co prawda starałem się o obcasy, ale blazer równie mocno mnie zadowala :)
    Gratuluję pozostałym.

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio nie mam czasu, by być w internecie, ale spróbuję mój najlepszy aktywność. Oh, Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :)
    Zgłaszam się.
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo <3 Nie zamierzam przestawać komentować :-).
    Świetne nagrody. Gratulacje i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurdę, jestem leniwcem i mało komentuje, ale ty potrafisz zachęcać innych do komentowania. Teraz zaczynam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. zdaje się, że w tamtym tygodniu również miałam szansę dostania się na listę xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję! Ponownie się zgłaszam, mam torebkę, a ucieszę się ze wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulację! mam okulary i torebkę.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  15. wow dziekuje <3 przepraszam ze malo komentowalam przez 3 dni ale rodzice przyjechali :(

    OdpowiedzUsuń
  16. A tak pragnęłam blazera i butów :c
    Hmm, nie mam okularów i naszyjnika.

    OdpowiedzUsuń
  17. przepraszam za opóźnienia w komentowaniu, za tydzien juz bede na stałe, teraz jestem na walizkach. :D
    dziekuje i zgłaszam sie, mam torebkę i oczywiście marze o okularach.

    OdpowiedzUsuń
  18. sorki za zaległości w komentowaniu, ale ostatni tydzień spędziłam poza krajem bez dostępu do internetu :c postaram się wszystko nadrobić :))
    Zgłaszam się, marzą mi się okulary :>
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń