2014/08/07

Co W Plazie Piszczy? - Royalty

Nie mam za bardzo czasu na opisy, więc dzisiaj będą same obrazki właściwie. Post jest zaplanowany, nie będzie mnie dzisiaj, wracam jutro wieczorem :) Rzeczy poniżej to chyba największe must have ostatniej kolekcji Royalty:
Stylizacje:
1. Żakiet - It Girls | Top - Pretty n' Love | Spódniczka - Bonjour Bizou | Bransoletka - Limited Edition | Torebka - Royalty | Obcasy - Pretty n' Love | Okulary - Saint Laurent Paris + Special Offer

2. Sukienka - Miss Sixty | Naszyjnik - PPQ Of Mayfair | Obcasy - Subcouture | Kopertówka - Royalty | Bransoletka - Elle | Okulary - Killah

3. Żakiet - Archive | Sukienka - Royalty | Stanik - Basics | Kopertówka - Archive | Obcasy - Mortal Kiss | Okulary - Royalty | Kolczyki - Barbie Store

4. Futro - Royalty | Top - AmyClaire | Szorty - Decades | Okulary - Limited Edition | Torba - PPQ Of Mayfair | Łańcuchy - Archive | Obcasy - DVF

Co myślicie o tej kolekcji? Co wylądowało w Waszych szafach? Co sądzicie o stylizacjach?


19 komentarzy:

  1. Wybrałeś świetne rzeczy, stylki też fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałeś według mnie same najlepsze i najprzydatniejsze rzeczy. Najbardziej podoba mi sie futerko, torebka i wszystkie pary butów. Niestety ja nic z tych rzeczy nie mogę kupić, gdyż nie jestem Royalty :c Wszystkie stylizacje są bardzo ładne, jednak najbardziej spodobała mi sie pierwsza i czwarta, która ma charakter, dzięki połączeniu czerni ze zlotem. Jednak trzecia też jest fajna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z wyborami.
    Wszystkie stylizacje piękne. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja jest świetna, najlepsza jak dotychczas. Kupiłam torebkę, ale planuję dokupić jeszcze kilka par butów i jakieś inne szmatki.
    Stylizacje bardzo mi się podobają, najbardziej spodobała mi się pierwsza, aczkolwiek wszystkie są udane ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza stylizacja jest genialna :) Kolekcja bardzo mi się spodobała :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja jest bardzo ładna, szkoda że nie mogę nic kupić. Mi najbardziej spodobały się torebki, wszystkie są świetne. Stylizacje są śliczne, szczególnie pierwsza. Torebka świetnie wygląda ze spódnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłeś bardzo ładne rzeczy, ja nie mam tylko 3 z nich.
    Stylizacje są boskie, najbardziej podoba mi się 1 ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybrałeś świetne rzeczy, jeszcze nic nie kupiłam ale planuję :D Stylizacje świetne,najbardziej przypadła mi do gustu ostatnia!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z wyborami :)
    Stylizacja ładne, pierwsza mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie również podobają się wymienione wyżej rzeczy :-). W ogóle jestem mile zaskoczona dodatkami w tej kolekcji, zwłaszcza białą torebką i czarnymi szpilkami, muszę je jakoś zdobyć, np. z jakiejś wygranej. Sama nie mogę kupić, a szkoda. Z ubrań najbardziej podoba czarne futro. Stylizacje są piękne, ale najbardziej podoba mi się pierwsza i czwarta :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. W pełni zgadzam się z wyborami :) Kolekcja jak dla mnie jest świetna, najbardziej zauroczyły mnie dodatki. Czuję, że przepuszczę w Royalty sporo pieniążków :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Na razie tylko torebkę kupiłam, ale potem zaopatrzę się w więcej rzeczy. Pierwsza jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne rzeczy. Stylizacje fajne, druga najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne stylizacje, najbardziej podoba mi się druga :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju, 1 stylizacja to cudo! Bardzo dobre wybory, ja jeszcze bym dorzuciła czarny top.

    OdpowiedzUsuń
  16. W sumie muszę zobaczyć całą kolekcje, ale po tych rzeczach widać że jest fantastyczna.
    1 i 4 są cudowne a te futro jest boskie

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolekcja jest naprawdę świetna, jak tylko doładuję sd, to od razu poszaleje trochę.
    Przechodząc do stylizacji, jak zwykle wszystkie cudo, najlepsze cudeńka to 3 i 4

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  18. każda ze stylizacji jest perfekcyjna <3 najbardziej jednak podoba mi się chyba 2. ta kolekcja royality należy zdecydowanie do najlepszych, również zakupiłam parę z tych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne stylizacje <3 Ja niestety nie mam Royalty.

    OdpowiedzUsuń