2014/08/18

Co W Plazie Piszczy? - Bird's Eye

Dzisiaj zajmę się sklepem, do którego sporo osób podeszła nieco sceptycznie. Mowa tutaj oczywiście o "Bird's Eye", z którego artykuły zrobione są tak, aby nasza lalka wyglądała na oglądaną z góry. Większość dostawy to same meble, ale ja chciałbym skupić się na ubraniach, w których lalka niekoniecznie wygląda na leżącą. Kupiłem chyba wszystkie ubrania i dodatki, ceny są w porządku, wykonanie bez zarzutu. Czemu więc nie?
Tęczowa sukienka jest może niepraktyczna, ale bardzo letnia i ma świetny krój. Wielki miętowo-biały ręcznik i zwykły, robiący za sukienkę prezentują się dość ciekawie i są na stardoll czymś nowym. Można je wykorzystać do plażowych outfit'ów. Jeśli chodzi o czarne bikini, to ich nigdy za wiele. Okulary mają śmieszny kształt i można je wykorzystać w kolorowych zestawach. Gigantyczny kapelusz nie znalazłby się w mojej szafie, gdyby nie można było go pomniejszyć. W wersji "optymalny oversize" prezentuje się naprawdę fajnie, zresztą zaraz sami zobaczycie :)

Wykonałem cztery stylizacje:
1. Kostium - Chanel | Ręcznik - Bird's Eye | Sandałki - Film Theory | Kopertówka - Hot Buys Weekly | Słuchawki - Killah

2. Bikini - Bird's Eye | Spódnica - Riviera | Naszyjnik - Chanel | Okulary - Limited Edition | Platformy - PPQ Of Mayfair | Kapelusz - Bonjour Bizou | Kopertówka - DVF

3. Sukienka - Bird's Eye | Kolczyki - Riviera | Sandałki - Rio | Torebka - MSW | Bransoletka (DIY) - Miss Sixty 

4. Sukienka - Golden Sands + Archive | Naszyjnik - Callie's Picks | Obcasy - Nelly.com | Kapelusz - Bird's Eye | Kopertówka - Nelly.com

Co sądzicie o tej dostawie i stylizacjach? Zachęciłem Was do kupna któregoś z ubrań?

 PS. Wieczorem podam wyniki cotygodniowej loterii i wybiorę kolejne nagrody + parę osób trafi na listę ^^
Jeśli macie jakieś zaległości, komentujcie :p

26 komentarzy:

  1. ALE ŚMIESZNIE WYGLĄDASZ W TYM KAPELUSZU Z WIELKIM RONDEM XD
    Przepraszam za caps lock, ale nie mogłem się opanować nad sobą jak zobaczyłem czwartą stylizację XD
    Pierwsza stylizacja jest super, podoba mi się dopasowanie dodatek do tego ręcznika.
    Druga stylizacja jest prosta, ale bardzo piękna!
    W trzeciej stylizacji podoba mi się dopasowanie kolczyków do sukienki.
    A o czwartej stylizacji napisałem wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nic nie kupiłam. Stylizacje bardzo ładne, szczególnie trzecia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nic nie kupiłam z tego sklepu. Druga stylizacja najbardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne stylki, mnie jednak ten sklep nie przekonuje :c

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 stylizacja faktycznie najlepsza. Tak jak Piotrkowi, podoba mi się dopasowanie sukienki i kolczyków.
    Sam sklep dla mnie taki sobie. Kupiłam jedynie okulary choć zamysł był ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba jako jedyny podjąłeś się zrobienia, ba! Kupienia więcej niż bikini z tego sklepu. Efekt bardzo pozytywny, może nawet skuszę się na ręcznik dzięki Tobie. Mimo to trzecia najbardziej mi się podoba, wszystko ze sobą idealnie współgra i nie wygląda na wymuszony outfit.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsza druga i trzecia stylizacja. Ja jeszcze nic nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne stylizacje! Najlepsze dla mnie 1 i 2. W 4 dziwnie trochę wygląda ten kapelusz :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się 1. i 2. stylizacja :) W trzeciej fajnie dobrałeś kolczyki do sukienki, ale moim zdaniem średnio pasują tu buty i torebka. Czwarty zestaw trochę dziwny przez ten kapelusz :D
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  10. Wykorzystałeś świetnie te ciuchy. :P
    Najbardziej podoba mi się stylizacja numer 2 i 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten kapelusz wygląda fatalnie XD
    3 stylizacja jest najlepsza, zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No no, nie sądziłam, że można tak fajnie wykorzystać te na pierwszy rzut oka fatalne rzeczy :D. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Pierwszy outfit jest niesamowity! Podoba mi się kompozycja kostiumu i torebki (mistrzowskie połączenie!) z ręcznikiem. Druga jest dość bezpieczna, ale podoba mi się wykorzystanie tej spódniczki. Trzecia jest dla mnie jak "powiew z tropików", świetnie dobrane kolczyki i genialne złote dodatki! Czwarta: prosta, ciekawa, idealna! Wspaniale dobrałeś pozostałe dodatki do kapelusza, wszystko razem wygląda naprawdę rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia, co kupić w tym sklepie :c. moje ulubione stylizacje są 1, 2 i 3.

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha ostatnia stylizacja mnie rozwala xd kapelusik cudowny! xd wybrałeś fajne rzeczy, zachęciłeś mnie do kupienia paru rzeczy więcej niż strój. Stylizacje świetne!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie było mnie w domu więc nie mogłam niczego kupić, ale prezentują się całkiem ładnie. Stylizacje jak zwykle fantastyczne :')

    OdpowiedzUsuń
  16. Druga i trzecia podobają mi się najbardziej, ale wszystkie są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne stylizacje, nigdy w życiu nie wymyśliłabym czegoś lepszego z tak beznadziejnymi ciuchami :D najbardziej urzekła mnie pierwsza i czwarta.

    OdpowiedzUsuń
  18. Osobiście nie jestem przekonana do tego sklepu, choć muszę przyznać, że ciuchy, które wybrałeś są całkiem ciekawe. I tak ich pewnie nie kupię, ale popatrzeć na stylizacje z ich wykorzystaniem zawsze można. ;) Pierwszy i drugi outfit są po prostu genialne! ♥♥♥♥♥♥



    ... może jednak zainwestuję chociaż z majtki z podwyższonym stanem.

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja chciałam się podjąć wyzwania i kupić coś więcej niż czarne bikini. Ale to jak będę miała kasę XD
    Stylizacje jak zwykle genialne, każda wygląda świetnie. A ta czwarta...śmieszna XD Ten kapelusz bardzo śmieszny XD

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsza stylizacja jest genialna, muszę kupić ten ręcznik/pareo.
    Czwarta byłaby nudna gdyby nie ten kapelusz, strzał w dziesiątkę :D
    Na marginesie. nie kupiłam z tego sklepu nic, straszny błąd.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne, letnie stylizacje :) najbardziej podoba mi się drugi i czwarty outfit. Oba bardzo eleganckie, a każdy ich element idealnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. 1 i 4 haha ♥
    Wszystkie fajne, 2 i 3 bardziej normalne. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. haha wszytskie super ♥ ale 4 hahaha <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Nic nie kupiłam, najbardziej podobają mi się stylizacje 1 i 4, ale 4 stylizacja mnie rozwaliła haha ;**

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń