2014/08/17

I don't know how you do it right all the time when I find myself thrown away, far away

Jestem taki zły, mój laptop się wczoraj zepsuł i kto wie czy to tylko drobna usterka, czy trzeba już wymienić go na nowy... A do naprawy będzie go można zanieść dopiero jutro. Na razie udało mi się przenieść większość plików na pendrive'a i dodaję posta z innego komputera, ale nie wiem czy będę mógł korzystać z niego cały czas... Smutek i żal.

Taka hipsterówa nieco.

Kurtka - Rio | Koszulka - Mr. | Szorty - Cheap Monday | Sweter - Mr. | Torba - Fallen Angel | Bransoletka - Rio | Obcasy - PPQ Of Mayfair | Okulary - Killah | Kapelusz- Bonjour Bizou | Tatuaż - Evil Panda


23 komentarze:

  1. Też mam dziś zły dzień. Stylizacja bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojajej, biedny Henedzio :<
    Fajna stylka, zazdroszczę Ci tej kurtki D:

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie klimaty, stylizacja bardzo mi się podoba. Kocham te buty <3. Piękna kurtka i fajnie zrobiona baza pod nią, świetny pomysł na użycie swetra :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja. Świetnie wygląda czapka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! Strasznie podoba mi się ta kurtka :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam ten ból, kiedy komputer raczy się zepsuć. :c
    Stylizacja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie hipsterska, ale wyszła świetna. Podoba mi się kurtka i czapka

    OdpowiedzUsuń
  8. znam ten ból, mój już ok 2 miesiące leży zepsuty, ale jakoś żyję bez niego :v stylizacja bardzo fajna, uwielbiam tą torbę, an która nigdy nie mam pomysłu :p

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba twoje ulubione okulary:D
    haha super stylizacja:>

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna, życzę szybkiej naprawy laptopa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała stylizacja, bardzo podoba mi się połączenie kurtki z koszulą

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała stylizacja, uwielbiam kurtkę. Te buty miałem w mojej szafie od dłuższego czasu, ale nigdy nie używane xD.

    OdpowiedzUsuń
  13. Brzydko wyglądasz w tej czapce, reszta jak najbardziej poprawna i muszę przyznać, że całkiem ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyskakuj z kurtki. ;_;
    śliczna jest.

    OdpowiedzUsuń