2014/08/24

Hot Buys'owe Potyczki: HotBuys Ripped Rock Denim

Tak jak zapowiadałem - wyjeżdżam do Kazimierza i wracam w niedzielę. Zaplanowałem coś na każdy dzień. Zapewne dodałbym posty na miejscu, ale wiadomo co się dzieje z moim laptopem. Może to nawet i lepiej, odpoczynek od internetu na pewno mi dobrze zrobi (dobra, nie oszukujmy się, będę mieć ze sobą tableta xD).

W trzecim już wydaniu potyczek w sierpniu każdy z nas wykonał stylizację z przetartymi jeansami. Nie można powiedzieć o nich nic nadzwyczajnego - zwykłe spodnie. Mimo wszystko mnie bardzo przypadły do gustu, są nieźle zrobione, przetarcia też fajnie wyglądają, kolor jeansu jak najbardziej naturalny. Może drogie, ale uniwersalne i mi na pewno się jeszcze przydadzą. A co Wy o nich sądzicie?
Tym razem będzie w czym wybierać:
W mojej stylizacji postawiłem na połączenie wygody i elegancji. Do przetartych jeansów założyłem białą koszulę i szary żakiet z podwiniętymi rękawami. Czarne obcasy w szpic, zwykły zegarek i okulary przeciwsłoneczne z szarymi szkiełkami to niezbyt wyróżniające się dodatki, dlatego postawiłem na kopertówkę i usta w kolorze czerwieni.

Stylizacja Klaudii zawiera w sobie szyk i odrobinę rock'owego stylu. Najnowszy Hot Buys zestawiła z koszulą mgiełką i skórzaną kurtką z wielkimi ćwiekami. Dodatki są już bardziej subtelne. Złote sandałki na obcasie, wzorzysta kopertówka, delikatne bransoletki i cienki pasek idealnie dopełniają ten set.

Karolina do spodni dobrałą oversize'ową, flanelową koszulę w kratę w kolorach granatowym i butelkowym zielonym. Na lalkę zarzuciła też niedbale skórzaną ramoneskę. Dodatki są równie charakterne - botki z łańcuchami, mnóstwo srebrnych pierścionków, czarny kapelusz i burgundowa kopertówka komponująca się z kolorem szminki zdecydowanie nadają stylizacji tego "czegoś".

Iza, tak jak Klaudia, zdecydowała się na połączenie elegancji z rock'owymi elementami. Do skórzanej kurtki ze złotymi i srebrnymi ćwiekami założyła zwykły, czarny top, jeansowe, przetarte spodnie oraz bardziej szykowne dodatki - czubate szpilki, srebrną kolię oraz liliową kopertówkę, kontrastującą z resztą outfit'u. Jednyny zadziorny dodatek to opaska z kolcami, która świetnie pasuje do ramoneski.

Ankieta:


27 komentarzy:

  1. Najbardziej mi się podoba stylizacja Henedy. Szara marynarka idealnie pasuje do tych spodni z dziurami. Genialna stylizacja i zagłosuję na Adama! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój głos idzie na Adama, genialna stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zagłosowałam na Klaudie, choć stylizacja Adama też jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja zagłosowałam na Carollę :) Wszystkie stylizacje cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej spodobała mi się stylizacja Adama i to na niego głosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja serce skradła tym razem stylizacja Adama, spodnie zostały wspaniale skomponowane. Stylizacja nieco minimalistyczna, to lubię. No i te usta... Mraśnie :D. Pozostałe stylizacje również są bardzo ładne, ale pierwsza jednak ma to coś. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem znowu ty, ale wszystkie stylizacje są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja Adama najbardziej przypadła mi do gustu :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  9. Adam genialnie! Świetne wydanie potyczek, każda stylizacja jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Głos na -carolla-. Genialnie połączyła streetową koszulę z pozornie eleganckimi bordowymi ustami. ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Uważam, że te spodnie to HB miesiąca. :D
    Głos na Adama.
    Udanego wyjazdu. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam obsesję na punkcie spodni, szczegóły są niesamowite i jest dobrej jakości. Podobało mi się wszystkie stylizacje, ale myślę, że podoba mi się stylizacja Klaudii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza stylizacja najlepsza. Potem po kolei jak są poustawiane

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie podobają mi się te spodnie, powinny być węższe w łydkach. Ze stylizacji najbardziej podoba mi się ta pierwsza - jest dosyć prosta, ale to właśnie ona mnie urzekła. Druga stylizacja także przypadła mi do gustu, ale postawiłbym na inne dodatki. Trzecia jest całkiem ok, czwarta też, chociaż nie rozumiem doboru torebki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Na spodnie niecierpliwie czekałam, jednak gdy weszły do sklepu... Odechciało mi się je zakupić. Wy pokazaliście ich genialne wykorzystanie, mój głos trafia do Adama.

    OdpowiedzUsuń
  16. znowu sie wstrzymuje od glosu, bo kazda stylizacja pokazuje inny styl w super sposob:)

    OdpowiedzUsuń
  17. mi tam średnio te spodnie się podobają, nie wiem czy kupywać, może. co do stylizacji, to wszystkie są świetne! i jestem nieco rozdarta, muszę wybrać pomiędzy henedą a -carollą-, bo te dwie urzekły mnie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Heneda, ponieważ ta stylizacja najbardziej mi się podoba pod względem kolorystyki i połączeń

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  19. cuudowne stylizacje! waham się pomiędzy Adamem a Izą :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  20. Adam i Carolla - niby proste, ale fajne, eleganckie, ale wygodne i w sam raz na codzien :)
    My nie kupilysmy, mamy aktualnie 3 sd xd

    OdpowiedzUsuń
  21. Adam i Carolla - niby proste, ale fajne, eleganckie, ale wygodne i w sam raz na codzien :)
    My nie kupilysmy, mamy aktualnie 3 sd xd

    OdpowiedzUsuń