2014/08/19

Hot Buys'owe Potyczki: Hot Buys Yellow Hedi Dress

Jak widzicie, teraz tempo publikowania potyczek będzie szalone :p Dwudziestego pierwszego wyjeżdżam i nie będzie mnie do końca tygodnia. Planowałem dodawać posty z Kazimierza, bo w miejscu, w którym się zatrzymamy będzie wi-fi, no ale nie mając laptopa nic nie zrobię 8) Ale zaplanuję Wam zwykłe posty, Lookbook Inspired i może jeszcze jakiś artykuł z CWPP. Po powrocie chciałem jechać do rodziny do Poznania, więc też nie wiem czy miałbym czas na zorganizowanie potyczek, a tu przecież jeszcze 3 posty z tej serii w sierpniu... 

Okej, bohaterką dzisiejszych potyczek jest kremowa sukienka w musztardowe kwiatki. Jest strasznie droga, ale jej wykonanie, krój, kolory i wzór bardzo mi się podoba i myślę, że warto wydać na nią 24 sd. Poza tym jest dosyć uniwersalna, można ją wykorzystać jako top z baskinką. Macie ją już w swoich szafach?
W tych potyczkach dwójka weteranów, czyli ja i Klaudia oraz nowa twarz potyczek - Roksetka:

No cóż, moja stylizacja to mało skomplikowane, letnie, dość urokliwe zestawienie sukienki z dodatkami. Postawiłem na złoto i kolor kremowy. Rozwiane włosy, vintage'owe okulary, poręczna kopertówka, złote sandałki na obcasie, delikatny naszyjnik i letni kapelusz, wszystko to dosyć ciekawie współgra z sukienką (brak weny na opis)

Klaudia połączyła tę dziewczęcą sukienkę z jeansową ramoneską, co moim zdaniem było strzałem w dziesiątkę. Outfit od razu wydaje się o wiele ciekawszy, a kontrastujące elementy wydają się być jednak dla siebie stworzone. Dodatki to torebka na pasku, czarno-niebieskie buty na srebrnej podeszwie i bandana w uśmieszki, które z daleka do złudzenia przypominają wzór na sukience.

Iza w swojej stylizacji wykorzystała sukienkę jako rozkloszowaną spódnicę. Górę stroju stanowi powycinany top z żółtą falbaną na środku. Dodatki są minimalistyczne, ale świetnie pasują do tego letniego outfit'u. Iza zdecydowała się na proste, czarne szpilki, krótki naszyjnik, elegancką torebkę i okulary przeciwsłoneczne.

Ankieta:

Dzisiaj znowu podaję szybko wyniki, bo muszę niedługo dodać kolejne potyczki:

30 komentarzy:

  1. Wszystkie stylizacje maja swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W pierwszej podoba mi się delikatne zestawienie i wykorzystanie jej jako sukienki (bo wiele osób już nastawia się na wykorzystanie jej jako spódniczki). Druga jest już bardziej urozmaicona, kurtka wygląda świetnie przy tej sukience. W trzeciej podoba mi się skomponowanie sukienki z tym topem, bardzo trafione. Wszystkie bardzo mi się podobają, ale tym razem - mimo braku torebki - zagłosuję na Roksetkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja Adama jest prosta, ale jak zwykle najlepsza z tej trójki. TO na niego oddałem głos. Jeśli chodzi o pozostałe stylizacje, to w drugiej stylizacji podoba mi się dopasowanie bandany do sukienki, a w trzeciej tak jakoś trochę pusto.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienki jeszcze nie mam, ale wciąż zastanawiam się nad jej kupnem. Stylizacje podobają mi się, najbardziej stylizacja Klaudii, choć Roksetka też zrobiła świetną stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja Adama mimo, że najprostsza ma chyba najwięcej uroku. Swoją drogą co to za cudowne szpilki? *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. oddałam głos na Roksetkę :p może stylizacja nie jest idealna, brakuje jakiejś torebki, jednak coś mnie w niej urzekło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Głos na Henedę, uwielbiam minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje są świetne :c Po dłuższym namyśle oddaję głos na Roksetkę... a sukienka ląduje na mojej liście życzeń :D

    OdpowiedzUsuń
  9. @botakchce

    Te szpilki pochodzą ze sklepu Miss Sixty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja Adama, mimo ze to sukienki i dodatki wydaje się najciekawsza. W drugiej stylizacji nie widzę połączenie sukienki i tej kurtki, nie zgrywają się. Natomiast w ostatniej brakuje mi torebki i na minus jest estetyka, nogi są za blisko siebie i dziwnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój głos trafia do Roksetki, jako iż jej stylizacja najbardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie stylizacje są bardzo ładne, ale najbardziej spodobała mi się praca Roksetki mimo braku torebki.
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  13. głos na Adama za prostotę stylizacji! Choć jeszcze jej nie kupiłam, na pewno w nią zainwestuję.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  14. @Piotrek
    Żywa encyklopedia Stardoll, dziękuję Ci bardzo!:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam poważny dylemat między Adamem i Klaudią, wreszcie oddałam głos na Klaudię za tą cudowną kurtkę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ło co sie podziało z moją torebeczką :o chyba jej nie uchwyciło, gdyby ktoś miał ochotę zobaczyć całą stylizacje, zapraszam do mnie na stardoll :)

    OdpowiedzUsuń
  17. +Oddaję głos na Adama. Mimo tego, że stylizacja jest prosta, bardzo podoba mi się połączenie dodatków. No i te buty, nieziemskie! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Według mnie Iza najlepiej.;)

    OdpowiedzUsuń
  19. I nadal nie kupić sukienkę, ale kiedy mam sd kupić go od razu. Podobało mi się trzy stylizacje, ale Adam wydaje się lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Znowu twoja najlepsza! 2 mi się zbytnio nie podoba, a 3 tak pół na pół ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba najładniejsze Adam i Iza, chociaż bywały lepsze potyczki (cały czas ostatnio tylko narzekam. XD)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie stylizacje mi się podobają. W pierwszej najbardziej chyba delikatność. Druga zachwyciła mnie doborem opaski i kurtki. W trzeciej najbardziej doceniam połączenie tej sukienki z koszulą i to właśnie ta stylizacja jest u mnie na pierwszym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nad zakupem sukienki się zastanawiam, mam mieszane uczucia. Stylizacje są ciekawe - w pierwszej króluje prostota, w drugiej nie podoba mi się połączenie kurtki i torebki, natomiast trzecia to mój faworyt ;>

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej podoba mi się stylizacja Izy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie piękne :))

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń