2014/08/04

It's gonna be better

Jadę do Łodzi za chwilkę, ale jak wrócę to podam wyniki cotygodniowej loterii i pokażę nagrody na następny tydzień. Wyczekujcie, bo do zgarnięcia będzie Chanel, Dior i jeden z cennych blazerów :) A jeśli macie jakieś zaległości w komentowaniu to szybko je nadróbcie, bo będę sprawdzać listę!

Płaszcz - Pet a Porter | Sweter - Archive | Koszula - Givenchy | Spodnie - Larph Lauren Denim & Supply | Pasek - Pretty n' Love | Torebka - Archive | Oxfordy - Olsenboye



17 komentarzy:

  1. idealna w każdym szczególe! ja ostatnio kompletnie pozbawiona weny, ale takie stylizacje jak ta na prawdę inspirują. zakochałam się w tym looku, najlepsza jaką ostatnio widziałam, serio <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy szczegół i każdy kolor w połączeniu doskonale, naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko idealnie dopasowane :) Bardzo fajne buty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna, wszystko idealnie do siebie pasuje :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ta stylizacja. w szczególności jej góra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorystyka jak i dobór ubrań jest cudowna. Nic bym nie zmieniała, ale dodałabym jednak podszewkę. Taki detal, ale jednak.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała stylizacja, zazdroszczę butów. Świetnie się wszystko połączyło, pod względem kolorystycznym i wizualnym. (Sama nie wiem czy to co napisałam, ma jakikolwiek sens, dzisiaj słońce wypaliło mi mózg i nic, kompletnie nic mi się nie chce. Chociaż, może ma sens, sama nie wiem ;-;).
    Czekam na wyniki i nowe nagrody ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja jest genialna. Wszystko do siebie idealnie pasuje. Jedynie mogłabym się przyczepić do braku podszewki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna stylka! Świetnie dopasowanie kolorystyczne! Zazdroszczę sweterka ;c
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeoczyłem ten post lol
    Stylizacja ładna, ale brakuje mi podszewki :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja wyszła Ci genialnie, strasznie Ci zazdroszczę swetra i butów ♥ Pokusiłabym się o podszewkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dopasowanie jest świetne, serio wszystko dopracowane buciki są extra najcudowniejsze na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dajcie mi ten płaszcz :O proszę ;3

    sweetka123

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała, wszystko pięknie pod względem kolorystyki i połączeń

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń