2014/08/18

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Miło mi oznajmić, że na listę trafiają 4 osoby: krzysio100, jarus55, ManiakPupili i B.E.A.T.K.A.. Od przyszłego tygodnia będziecie brani pod uwagę podczas losowania nagród dla osób z listy. Szansę na dostanie się na listę mają: ejmipixi i CzarnaGotka. Z listy została usunięta jedna osoba, ale z tego co wiem, odeszła ze stardoll...

Nagrody za poprzedni tydzień:
Sukienka - ojtyja
Kopertówka - aleksandra0308
Obcasy - Diana.Miss2
Okulary - ....Yellow....
Naszyjnik - _Carolciaaa

Nagrody czekają już na Was w bazarku :)

Nagrody na ten tydzień (wszystkie z oryginalnymi metkami, nie są to podróbki od Callie :p):
Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem- bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tygodnia zostaje jarus55, gratuluję. Wystaw coś za 30 sd na konto Heneda :)

23 komentarze:

  1. Bardzo chciałabym czerwone buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pierwsza kurtkę
    Chciałabym czerwone buty lub kamizelkę
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym czerwone buty
    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację i dziękuję ;) Będę nadal komentować. Nagrody są świetne, szkoda,że inie biorę udziału w tej loterii, bo już od dawna marzę o sandałach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję! :D ale tyle przegrać, bo nie mogę brać udziału w tym tygodniu, a nagrody są rewelacyjne *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo i gratuluję innym! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham wszystkie nagrody! Kurtka i czerwone góry jest piękne. Nie mam nic.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh God. Zgłaszam się, jak najbardziej. Czerwone buty to moje marzenie *.* ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje bardzo i gratuluję :D
    mam tylko czerwone buty
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za buty :)

    Zgłaszam się.
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  11. O, zgłaszam się.
    Chciałabym koszulę w łaty bądź którąś z par butów, mam kurtkę.
    Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wszystkim. :P
    Postaram się o czerwone buty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się, mam już pierwszą kurtkę i niebieskie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejuuu, dziękuję! Od dawna marzyłam o tych okularach ♥
    i zgłaszam się :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam na wakacjach, nie miałam neta, to teraz nadrabiam :3
    Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki wielkie :)
    Nie mam butów niebieskich
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  17. Kusząco! Chyba wezmę się za komentowanie. Gratuluje wygranym!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się, mam pierwszą ramoneskę. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla zwycięzców! :-)
    Życzę powodzenia pozostałym.
    Te czerwone buty... *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulację :))
    Zgłaszam się, nie mam nic. Marzę o butach :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń