2014/08/19

1112



sponie Antidote | torebka Royalty | futrzak&buty Voile | zegarek Rio

24 komentarze:

  1. Bardzo fajne, proste połączenie różnych wzorów. Co tu dużo mówić, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chciałem napisać, że bardzo mi się podoba połączenie wzorów i kolorów, świetnie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne połączenie wzorów. Piękna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie fajnie wyglądają z bluzka w paski i torebka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie jestem do końca przekonana... :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wymieniłabym bluzkę i torebkę, bo to połączenie góry z dołem mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się, chociaż ja zawsze w paincie usuwam tę falbankę przy butach, lepiej bez niej wyglądają XD
    Ślicznie wygląda ten "futrzak" wraz z torbą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś mi ta torebka przeszkadza ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podoba mi się, za dużo tu wzorów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się przekonać. Bluzka i buty na plus, torebka mi jakoś nie pasuje, spodnie zmieniłabym na te w pionowe paski (LE).

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko jest świetnie połączone! Podoba mi się! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie podoba mi się, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Dosyć ryzykowne, ale tobie bardzo się ta stylizacja udała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie lubiłam tej bluzki , ale podoba mi się ozdoba torebki

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, nie podoba mi się w ogóle :c

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna, ciekawe połączenie.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię odważne łączenie ze sobą wzorów, a ci się to całkiem nieźle udało. podoba mi się, bardzo fajnie wygląda ta torba z futerkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładny fason, świetne połączenie ubrania w czerni i bieli. Być może torba rozstrojony trochę, ale nadal go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie to wszystko razem ze sobą wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wygląda! buty pasują, aczkolwiek nie podobają mi się:c

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł na połączenie bluzki ze spodniami

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń