2014/08/17

Hot Buys'owe Potyczki: Hot Buys Hard Rock Tee

Bardzo dawno nie było postu z tego działu, wszystko związane jest z wyborem Hot Buys'ów. Wszystkie 4 pojawiają się w plazie w drugiej połowie sierpnia. Bluzka z dzisiejszych potyczek powinna wejść do plazy 31-go, ale prawdopodobnie admini popełnili błąd (nie pierwszy i nie ostatni). Co do samej bluzki: na jej punkcie oszalała już spora część użytkowników, chociaż pewnie garstka z nich słucha Hard Rock'a (przyznam się, że ja do tego grona nie należę). Top ma świetne wykonanie, jego krój jest prosty, najbardziej będzie pasować do szortów/spódnic/spodni z wysokim stanem. A jakie jest Wasze zdanie na jego temat?


Nasze stylizacje:
W mojej stylizacji zdecydowałem się na dobranie do topu długiej maxi w kolorze pudrowego różu, który pasuje do napisu "Hard Rock". Dodatki są dosyć skromne - czarne sandałki na szpilce, poręczna torebka Chanel, wielka, metalowa bransoletka i kocie okulary.

Klaudia do Hot Buys'a założyła asymetryczną, elegancką spódnicę w kolorze brudnej bieli. Reszta to już bardziej rock'owe dodatki - ciężkie platformy, kamizelka z frędzlami, pasek z ćwiekami oraz zwykłe okulary. Ręce Kladii ozdabiają kolorowe tatuaże.

Praca Yukimi inspirowana jest czasami, kiedy szyk wyznaczali amerykańscy rockmani. Kiedy życie na gigancie było wyznacznikiem statusu społecznego. Kiedy zamiast p******k dziewczynki jarały się samcami alfa: Terminatorem, Michaelem Knightem, boskim Axl'em. Kiedy Guns n' Roses to nie była tylko muzyka, moda, to był styl życia. Live fast die young.

Ankieta:
  
Daję wyniki już teraz, bo do dwudziestego pierwszego sierpnia muszę dodać jeszcze 2 posty z tej serii, a czasu mało:

22 komentarze:

  1. Jak zwykle na ciebie ;D Najbardziej trafiasz w mój gust, ale pozostałe dwie stylizacje też są niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie słucham Hard Rock'a, ale bluzka ładna, więc kupiłam :D
    Głos na Adama.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niewiele brakuje mi do kupna tego topu c: Mnie najbardziej spodobała się pierwsza stylizacja, bo mimo swojej prostoty, połączenie rockowej koszulki z elegancką spódnicą i dodatkami wygląda naprawdę fenomenalnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem zdecydowanie Yukimi <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Głos na Yukimi :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  6. Yukimi ma najlepszą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje, głos na Klaudię;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  8. głos na Yukimi, chyba jedyna stylizacja pasująca do tej bluzki, oddająca klimat rockowej muzyki. w stylizacji Henedy top niezbyt tu pasuje wg mnie, elegancka spódnica i kopertówka, jakby zupełnie z innej "bajki".

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje są świetne, ja wstrzymałam się od głosu, ponieważ każdy zrobił ją dobrze w innym stylu i trudno ocenić która jest najlepsza, w 1 jest elegancko i rockowo, bezpiezny pudrowy róż, 2 elegancko ale z pazurem, a 3 oddaje idealie klimat bluzki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja Henedy zdecydowanie najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój głos oddałam na Henedę xoxo
    ejmipixi

    OdpowiedzUsuń
  12. Głos zdecydowanie oddaje na Henedę :))

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście wolę stylizację Henedy

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam bluzki, niestety nie mam jeszcze :'(. Jak stylizacji, lubię je wszystkie, ale myślę, że przyciąga mnie najbardziej Yukimi stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie ładne, wstrzymam się od głosu ;-;

    OdpowiedzUsuń
  16. Adam i Klaudia, mnie bluzka nie zachwyciła i raczej wstrzymam się od zakupu.

    OdpowiedzUsuń