2014/08/04

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Na listę trafia w tym tygodniu ....Yellow.... (już od przyszłego tygodnia będzie brana pod uwagę podczas losowania nagród), a B.E.A.T.KA. ma szansę, by się na niej znaleźć :)

Nagrody za poprzedni tydzień:

Sukienka - MajkaStar1999
Torebka - czekoladka333
Obcasy - duquesa10
Wianek - BritnejGirl
Bransoletka - SzarlotStar

Nagrody czekają na Was w bazarku :)

Nagrody na ten tydzień:
Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem- bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tygodnia zostaje CudneOczka, gratuluję. Wystaw coś za 30 sd na konto Clevleen97 :)

22 komentarze:

  1. Wiedziałem, że chodzi o ten biały blazer :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację! Mam wszystko oprócz spódniczki w paski :D
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  3. Żalowo, że nie można wygrać dwóch nagród. xD
    Postaram się o te szpile lub o płaszcz :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, świetne nagrody! :o
    Mam już torebkę i spódniczkę w groszki. Najbardziej chciałam biały blezer, z resztą jak większość tutaj ;p
    Gratuluję i powodzenia! :)
    + Dziękuję za komentatora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :)
    Baaardzo chciałabym blezer, ewentualnie spódniczkę :)
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwycięzcom. Zgłaszam się. Mam biały blazer i białą torebkę. Chciałabym buty albo spódniczkę w kropki, chociaż z tej w paski też się ucieszę :)
    Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  7. + Dodam jeszcze, że w dziś wieczorem wyjeżdżam nad morze i mogę nie mieć możliwości komentowania postów w najbliższym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielkie dzięki za sukienkę <3
    Nie mam butów i spódnicy w paski
    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :)
    Bardzo zależy mi na blazerze, ewentualnie na torebce
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam torebkę i blazer. Najbardziej zależałoby mi na butach :)
    Aleksandra0308

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak jak wszystkim u góry, zależy mi na blazerku lub szpilkach, ze spódniczek się ucieszę, torebkę mam.

    -sweet-girl-22

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję.
    Zgłaszam się. Mam już biały blazer i białą torebkę. Interesują mnie szpilki ♥
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję ^^ szkoda że nie mogę brać udziału w losowaniu, nagrody są meeega *.*
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  14. Hoho. No to trzeba się postarać, ale najpierw trafić na listę. Biorę się do roboty :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję i gratulacje. Niesamowite nagrody w tym tygodniu :O że marynarka! :Q________

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuję za ten wianek! :o ♥
    Zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  17. ajj, cieszę się :) w zasadzie w tym tygodniu i tak bym nie brała udziału, bo wszystko raczej mam. postaram się nie zmarnować tej szansy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeju, pragnę mieć ten blazer! Ze szpilek też się ucieszę :D Resztę mam :)
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurcze jestem zła na siebie za tak długą nieobecność, teraz ostro zabieram się do komentowania :))

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń