2014/08/12

All Dolled-Up Straps



22 komentarze:

  1. Bardzo oryginalna stylizacja, ale podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niecodzienny zestaw. Nie przepadam za takim "zabudowaniem", ale przyznam, że jest ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci tylu świetnych rzeczy :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za tymi legginsami, ale stylizacja przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa, muszę przyznać.
    Zdjęłabym tylko to coś z głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG, świetne połączenie odzieży i tym sukienka jest naprawdę piękna. Podoba mi się :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega! Ale rajstopy trochę drażnią.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, bardzo mi się podoba! Zdradzisz, skąd jest ten płaszcz?

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja fajna, natomiast coś mi tu nie pasuje

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam ją nieco wcześniej w apartamencie i byłam równie zachwycona stylizacją jak teraz! bardzo oryginalnie, ciekawie i stylowo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest ciekawa. Całość mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka...specyficzna, ale ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. torebka wg mnie powinna byc bardziej futurystyczna, ake jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przypadła mi do gustu.
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń