2014/04/20

Wiosenny wygląd bloga!

Jak zapewne zauważyliście (ba, ciężko nie zauważyć ;)), Caramel przeszedł dość dużą metamorfozę. Z mrocznego, barokowego i nieco zimowego klimatu przenieśliśmy się w wiosenną, lekką, kolorową scenerię. Nagłówek wykonała dla nas Asia (asia01), która spisała się na medal i jesteśmy jej bardzo wdzięczni. Niesamowicie cieszę się ze zmian jakie zaszły, bo już miałem dosyć zimowej odsłony naszego bloga, a Wy? Mam nadzieję, że nowy wygląd wprowadzi Was wszystkich w wiosenny nastrój i zachęci do częstszego zaglądania tutaj. Może wprowadzimy jeszcze małe poprawki, ale w większości zostanie już tak jak jest. 

Tak prezentuje się nagłówek:
A Wy co sądzicie o nowym nagłówku i ogólnym wyglądzie Caramela?

Jeśli jesteście zainteresowaniu grafikami Asi, to zapraszam was TUTAJ :)


28 komentarzy:

  1. nie chce obrazic nikogo, ale troche mnie przeraza, szczegolnie ta 1 postac XD jak tofik troche

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się dziwiłam, dlaczego nie mogę dodać żadnego komentarza XD Teraz wiem dlaczego ;) Bardzo ładny nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
  3. wcześniejszy bardziej mi się podobał :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Stroje ładne, ale twarze mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny nagłówek, szczególnie podobają mi się wzory na spódnicach :) Tylko twarze trochę dziwne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagłówek bardzo ładny, chociaż nie podobają mi się zabardzo pozy tych 'modelek'. Wiosnę czuć. C:

    OdpowiedzUsuń
  7. Ubrania świetne, całość fajna; twarze mnie się nie podobają. Całokształt bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Twarze trochę niezbyt (btw, druga przypomina twarz MissYesebel XD), ale zwracam honor za przepiękne spódnice i torbę środkowej modelki. :) Aw, tak ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nagłówek bardzo ładnie się prezentuje.
    Jest starannie wykonany :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny nagłówek. Bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny, ale twarze straszne I nieprorcjonalne do reszty ciala. Slicxny wyglad

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny. Asia ma talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie podobają mi się twarze, są dla mnie lekko przerażające.. Reszta jest genialna ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Twarze rzeczywiście nie z tej ziemni, ale nagłówek jest cudowny! Bardzo mi się podoba.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  15. Trudno się będzie teraz przyzwyczaić do nowego nagłówka. Podoba mi się, ale te twarze są przerażające o.o

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy, jestem pełna podziwu dla autorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko byłoby ok, gdyby nie twarze modelek...

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochani, twarze modelek na nagłówku są specyficzne i o to nam chodziło. Wybraliśmy modelki z kampanii Diora i Asia doskonale je odwzorowała. Mieliśmy dość słodkich, dziewczęcych twarzyczek, które można zobaczyć na każdym stardoll'owym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. buciki które Horodyńska tak ciężko wałkuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. kiepska troszkuu
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  21. Widać, że pomysł był bardzo dobry na ten nagłówek, jednak wykonanie jest już gorsze. Nie znam się na tych wszystkich technikach, cieniowaniach, ale widać, że twarze i włosy są niedopracowane. Nie podoba mi się to, że lalki są tak strasznie chude. Za to stroje są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twarze i fryzury są okropne. A 2 kobieta mnie przeraża. ;o

    OdpowiedzUsuń
  23. Twarze wyglądają dziwnie, no i ta druga kobieta, straszna. Poza tym całokształt bardzo ładnie wygląda, choć nie ukrywam, bardziej podobał mi się stary wygląd bloga.

    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie się bardzo podoba, jest oryginalnie! No i ten niebieski, aggr c:

    CudneOczka

    OdpowiedzUsuń