2014/04/24

"Dress me up!" challenge- konkurs

W tym tygodniu gościmy w szafie użytkowniczki Aneczka96. Temat bieżący dla osób kończąych gimnazjum bądź liceum, białe koszule! Kojarzą się one głównie z oficjalnym lookiem, nie tym razem. Waszym zadaniem będzie tchnąć nowego ducha w część garderoby, którą każdy z nas posiada w swojej szafie. Do konkursu dostanie się 15 prac, liczę na waszą inwencję!
(Pokój do "stylizowania znajdziecie w beach willi ;))

Oto kilka koszul z szafy Aneczka96, jest duży wybór tak więc liczę na wasze pomysły!


Nagrody:
I miejsce- 40sd oraz "stylizacja" na danej dollce w kolejnym etapie
II miejsce- 30sd
III miejsce- 20sd

Kilka zasad:
-aby wziąć udział w konkursie trzeba być publicznym obserwatorem bloga
-wykonujemy stylizację w apartamencie wybranej osoby na białym tle przygotowanym przez nią
-proszę o zapisywanie zdjęć w formacie PNG, wyglądają wtedy najlepiej (i to na waszą korzyść :))
-stylizację zapisujemy przy maksymalnym powiększeniu doll w trybie full screen i przesyłamy na adres dress.me@op.pl, mogą być zalinkowane lub wrzucone jako załącznik, w mailu piszemy oczywiście swój nick ze stardoll
-nie podpisujemy, jak zostało napisane wcześniej stylizacje są anonimowe, nazwy użytkowników zostaną ujawnione przy ogłaszaniu wyników
-prace przesyłamy do piatku tj. 25.04 do godziny 20.00, prace przesłane później nie będą brane pod uwagę
-jeżeli praca nie będzie spełniać wyżej wymienionych warunków lub będzie nieestetyczna nie ma szans na zakwalifikowanie się do konkursu

Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału i życzę powodzenia!




20 komentarzy:

  1. Być może się zgłoszę, bo fajny temat.

    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  2. A czwartek to nie dzisiaj? XD
    Być może się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @badscere data się zgadza, z przywzywczajenia zmieniłam tylko ją, już poprawione, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli będę miała czas, to się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny temat, ale nie wiem jeszcze, czy się zgłoszę, nie chcę, żeby znowu mój czas poszedł na marne (moje prace nie chcą się zapisywać w normalnym formacie)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy temat, możliwe, że się zgłoszę ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  7. wysłałam, mogłybyście mi napisać, czy teraz format jest ok?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak nie zapomnę to się zgłoszę, fajny temat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Temat ciekawy, może się zgłoszę :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy się wyrobię z pracą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wysłałam coś, mam nadzieję, ze może być :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Temat fajny, szkoda, że nie zdążyłam.

    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń