2014/04/02

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Przepraszamy za lekki zastój na blogu, postaramy się poprawić w najbliższym czasie, Oczekujemy też na wiosenny nagłówek, więc niedługo blog zobaczycie w nowej, świeżej odsłonie :)!

Jeśli chodzi o komentatorów, to paru przydałoby się upomnienie i jeśli tu czasem zaglądają, to pewnie wiedzą, że to o nich :p Spore szanse na dostanie się na listę ma KlaudiaRockin1, która jakiś czas temu z niej zniknęła za brak aktywności.

Nagrody za zeszły tydzień:
Koszula- ojtyja
Bluzka- aleksandra0308
Obcasy- Uplooad

Nagrody już czekają na Was w bazarku :)

Nagrody na ten tydzień:
Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem- bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
Komentatorem tygodnia zostaje KlaudiaRockin1, gratuluję. Wystaw coś za 30 sd na konto emipaula :) 
 
 

15 komentarzy:

  1. Zgłaszam się, mam futerko chciałabym buciki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dzięki. :)
    Zgłaszam się, chciałbym cokolwiek. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się, nie mam tylko okularów. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje bardzo. Nie zgłaszam się w tym tygodniu ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo.:)
    Zgłaszam się, nie mam butów i okularów.
    KlaudiaRockin1

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się, nie mam okularów ;)
    _carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się
    Chciałabym futerko :)
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym futro *-*
    Gratuluję!
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się
    Marzę o futerku, którego nie zdążyłam kupić :c
    kotek717

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się.
    Mam futerko i buty :>

    OdpowiedzUsuń