2014/04/16

nazwę posta dodam potem

- marynarka Gucci - gorset Frankie Morello - spódnica Callie's Picks - zakolanówki Jean Paul Gaultier - buty LE - kopertówka Bonjour Bizou - paski DIY Boutique, Pretty n' Love - okulary Royalty - kapelusz Bonjour Bizou (nie to, żeby ktoś za nim tęsknił) -

Jaka u Was pogoda?
Bo ta keszowa stylizacja to tak całkiem adekwatna do pogody za moim oknem (a i tak by zmarzła! dziena, kwiecień, nie pomagasz). Poza tym widzę, że się opierdzielam pełną parą - na Stardoll mi się nie chce, a ołówków nie tknęłam od początku marca. Brawo. Systematyczna praca, powiadasz?

22 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba połączenie marynarki ze spódnicą, a reszta to już nie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna, ale nie wiem czy w rzeczywistości wyglądałoby to równie zjawiskowo :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 100% nie, ale mam wrażenie, że byłoby ciepło. xD

      Usuń
  3. Byłoby idealnie, gdyby nie torebka i buty :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi tam się w podoba w całości. świetna stylizacja :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna! Uwielbiam Twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jest cudowna, wszystko świetnie i oryginalnie połączone

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty wymienić i bedzie cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna, ale myślę, że z innymi butami byłoby lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty mi nie odpowiadają. Poza tym jest świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się stylizacja bardzo spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie się niestety nie podoba. Torebka i buty okropnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  12. szalona :D ale podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń