2014/04/08

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Wyjeżdżam dzisiaj do Włoch i nie będzie mnie do niedzieli. Przepraszam za brak postów ode mnie ostatnimi czasy, ale mam bardzo mało czasu, postaram się to nadrobić po powrocie :)

Na listę dopisuję KlaudiaRockin1, gratuluję, mam nadzieję, że Twoja aktywność nie zmaleje c:

Nagrody za poprzedni tydzień:
Kurtka- the_gusty
Okulary- Diana.Miss2
Obcasy- Weronikao99

Nagrody czekają już na Was w bazarku.


Nagrody na ten tydzień:
 
Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem- bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
 
Komentatorem tygodnia zostaje czekoladka333, gratuluję. Wystaw coś za 30 sd na konto emipaula :)

17 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za dopisanie do złotej listy.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :D
    Zgłaszam się.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje
    Zgłaszam się, chcę mieć tą torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się, mam nadzieję na sweterek

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się, chciałabym torebkę c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację. Zgłaszam się :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulację!
    Nic nie mam :)
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję i zgłaszam się :)
    czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się
    Mam bluzke
    kotek717

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! zgłaszam się
    truskawka1616

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! No i zgłaszam się :)
    Mam sweter.
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń