2014/04/19

Hot Buys'owe Potyczki: Hotbuys Striped Blazer

Można powiedzieć, że mój kryzys jest chwilowo zażegnany i powoli wracam do systematycznego dodawania postów. Zaniedbaliśmy nieco ten dział, bo jesteśmy już za połową kwietnia a z czterech planowanych postów nie pojawił się jeszcze żaden. Ten jest pierwszy i mam nadzieję, że uda nam się przygotować pozostałą resztę :)

Najwięcej Waszych głosów zdobył dzisiejszy HB, z którym będziemy się potyczkować- czyli czarny płaszcz w z czerwonym i dwoma białymi paskami, zapinany na jeden guzik. Muszę przyznać, że całkiem mi się podoba, a akcent kolorystyczny bardzo go urozmaica. Magda jest innego zdania i ciężko było jej cokolwiek wymyślić, ale dała w końcu radę c:

Tak prezentują się nasze prace:

Stylizacja Magdy to typowy street'owy look. Do czarnego płaszcza założyła czarne rurki oraz czerwony biustonosz, co sprawia, że strój jest nieco pretensjonalny. Dodatki to białe trampki z czerwonymi sznurówkami, zadziorna czerwono-biała czapka oraz elegancka torebka i naszyjnik.

Mój set to połączenie luzu z elegancją. Do blazera dobrałem krótki czarny top oraz czarne szorty z wysokim stanem. Do tej bazy dobrałem bardzo kobiecy naszyjnik, pikowaną torebkę, kocie okulary oraz szykowne obcasy w szpic, dla kontrastu w stroju pojawiła się czapka z daszkiem.

Strój Klaudii jest elegancki i pojawia się w nim misz-masz wzorów. Góra jest bardzo formanlna- czarny płaszcz oraz przezroczysta koszula z kołnierzykiem. Dół jest nieco bardziej szalony i sprawia, że stylizacja nie jest nudna. Czarne legginsy z roślinnym ornamentem idealnie pasują do wiązanych obcasów oraz dwóch złotych torebek. Okulary idealnie pasują do pasków płaszcza, wszystko w tym secie jest dokładnie przemyślane.

Głosowanie:


22 komentarze:

  1. Trudny wybór, bo wszystkie 3 stylizacje są świetna, no ale po namyśle wybrałam stylizacje Henedy :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie świetne, dwie są dość podobne. :P
    Zagłosowałem. :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje bardzo ładne, zaskoczyła mnie praca Klaudii. ;) zagłosowałam.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie poradziliscie sobie z tym HB. Jednak to Magda dzisiaj mnie zauroczyła <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się zdecydować między Henedą a emipaulą, więc wstrzymam się od głosu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny dział, zawsze czekam na te posty ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze tego płaszcza nie kupiłam, ale po zobaczeniu Waszych stylizacji zrobię to jak najszybciej!
    Zagłosowałam na Henedę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Magda świetna robota, mój głos leci do Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Głos na Henedę.

    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. jedyneczka <3
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze mówiąc to nie spodziewałam się takich wynikow :D

    OdpowiedzUsuń