2014/04/19

Co W Plazie Piszczy?

Jak ja dawno nie dodałem posta z tego działu! Bardzo Was za to przepraszam, ale nie mam czasu, a tym bardziej weny. I nie zapowiada się, żeby prędko wróciła. Jedną stylizację do tego artykułu wykonałem na chwilę przed wyjazdem do Włoch, a resztę w ciągu dwóch ostatnich dni (z wielkim bólem). Mam nadzieję, że nie wyszło tak tragicznie. A, właśnie! Tym razem post dotyczy ostatniej dostawy do Ralph Lauren Denim & Supply. 

Co polecam kupić najbardziej?

 Czas na stylizacje:
1. Kurtka- Fudge | Podszewka- Bonjour Bizou + Basics | Koszula- Ralph Lauren Denim & Supply | Torba- Antidote | Szorty- Scotch R'belle | Obcasy- Ralph Lauren Denim & Supply | Czapka- Mr.

2. Kurtka- Archive | Sweter- Ralph Lauren Denim & Supply | Szorty- It Girls | Koszula- Special Offer | Obcasy- DVF | Torebka- Young Hollywood | Naszyjnik- Limited Edition | Kapelusz- Bonjour Bizou | Okulary- Riviera + Hot Buys Weekly

3. Żakiet- Elle | Bluzka- Rio | Spódnica- Rio | Pasek- Riviera | Torba- Callie's Picks | Bransoletka (pasek)- Miss Sixty | Obcasy- Ralph Lauren Denim & Supply | Kapelusz- Bonjour Bizou | Okulary- Limited Edition

4. Sweter- Decades | Podszewka- Fudge |Kostium- Ralph Lauren Denim & Supply | Torba- It Girls | Obcasy- Folk | Branoletki- 2x Diesel + Bonjour Bizou | Kapelusz- Riviera | Okulary- Bonjour Bizou + Special Offer

Co sądzicie o tej kolekcji i stylizacjach?

20 komentarzy:

  1. Stylizacja są cudowne, każda z tych stylizacji przypadła mi do gustu :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stylizacje. Najlepsza chyba 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przekonałeś mnie do kupna niebieskiej koszuli. Już wcześniej kupiłam beżowe oraz żółte szpilki. Do reszty nie jestem przekonana. Stylizacje bardzo ładne, nie potrafię wybrać najlepszej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z tej kolekcji kupiłam tylko szpilki nude, chyba skuszę się jeszcze na niebieską koszulę. Bardzo ładne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę rzeczy mam. Stylizacje bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogłam doczekać się tego postu. Stylizacje cudowne!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje, zwrociles moją uwagę na kilka ładnych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne stylizacje, najlepsza 3 :) Mam zamiar kupić wszystko oprócz sukienki i t-shirtu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje świetne, ale najbardziej zapadną mi w pamięci 1. i 3. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam nic, ale przymierzam się do zakupu kapelusza. Najbardziej podobają mi się dwie ostatnie stylizacje.

    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże, 4 stylizacja :O
    Muszę mieć te buty!!!
    LandyGlamour11 ma zawał

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kupiłam tylko cztery rzeczy :D
    Stylizacje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Druga stylizacja najbardziej mi przypadła do gustu, ale wszystkie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń