2014/04/29

Hot Buys'owe Potyczki: Hot Buys Tisci Hat

Na blogu pusto, Magda obraziła się na cały świat, Klaudia prawdopodobnie wybyła na kilka dni, reszta zaginęła w akcji... Coraz poważniej zaczynam myśleć o castingu.

Mimo poślizgu udało nam się przygotować wszystkie kwietniowe potyczki. Tym razem padło na czapkę z daszkiem i... woalką. Większość osób wolałaby tradycyjną wersję i zdania są bardzo podzielone. Jedno jest pewne- można ją pokochać lub znienawidzić. Mi się bardzo podoba, świetnie pasuje na głowę lalki i jest z pewnością bardzo oryginalna.

Nasze prace:
Stylizacja Magdy świetnie wpisuje się w grunge'owe klimaty- biała, symetryczna tunika z ćwiekami i orientalnymi wzorami, czarne rajstopy, wielka skórzana torba i ciężkie platformy tworzą razem zadziorny look i przykuwają oko. Warto zwrócić uwagę na dodatki- czapka z daszkiem, czarne okulary i metaliczna bransoletka, doskonale dopełniają cały strój.

 Muszę przyznać, że długo błądziłem szykując stylizację na potyczki. Zdecydowanie nie miałem pomysłu jak się zabrać za ten set. Ostatecznie powstała stylizacja w kolorach- czarnym, białym i szarym. Do oversize'owego T-shirta z nadrukiem założyłem białe spodnie 7/8, skórzaną kurtkę i czarne obcasy w szpic. Dodatki to prostokątna kopertówka z łańcuszkami, czarny zegarek, srebrny naszyjnik i HB goszczący w dzisiejszych potyczkach. Luz i elegancja razem, czyli to co lubię najbardziej.

Klaudia jako jedyna postawiła na kolor, z czego bardzo się cieszę, bo potyczki wyszłyby dość ponure. Do męskiego, pikowanego cardigana w kolorze niebieskim dobrała krótki, sportowy top i jeansowe spodnie w paski. Uzupełnieniem stroju są masywne platformy, skórzana teczka, pasek z kokardką, elegancki zegarek i czapka z woalką. Bardzo zgrany misz-masz, czyli to z czego słynie Klaudia.

Ankieta:

Dzisiaj jeszcze jedna ankieta, dotycząca wyboru majowych HB do potyczek. Jak zwykle macie 4 głosy :)
Tak prezentują się nadchodzące Gorące Wybory:
Głosujemy:

Chciałem jeszcze dodać, że na dole bloga pojawiły się etykiety. Bardzo brakowało mi tego gadżetu i założę się, że większości z Was pewnie też. Teraz bez problemu możecie przejść do wybranej z etykiet :)

Wyniki obu ankiet:

Z drugiej ankiety wynika, że w maju zmierzymy się ze skórzaną koszulą, czarną kurtką, białą torbą oraz różowo-żółtymi obcasami. A jakie były Wasze typy?


24 komentarze:

  1. Kurde teraz to mam dylemat. :o
    A w drugiej ankiecie głosuję na kurtkę, szorty, torbę i koszulę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem dla mnie najlepsza stylizacja Henedy :)
    Coraz bardziej myślę, czy nie kupić tej czapki, ale chyba się zdecyduję :)-

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie najlepszą stylizację ma Klaudia, więc na nią zagłosowałem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się stylizacja pani numer 3 :)). Mam nadzieję, że pojawią się castingi, zawsze warto spróbować ;)

    kruha

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie świetne, Klaudia chyba naajlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo trudny wybór, wszystkie stylizacje są świetne, jednak głosuję na Magdę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Głos na Klaudię.
    W drugiej ankiecie oddałam głos na koszulę, kurtkę, spódnicę i torbę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trudny wybór, ale ostatecznie zagłosowałam na Klaudię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Głosuję na trzecią stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie śliczne, także nie wiedziałam którą wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie prace są śliczne, ale zagłosowałem na Adama :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się praca Klaudii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podobają mi się stylizacje Adama i Klaudii:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam dylemat, ale w końcu się zdecydowałam, i głos oddaję na Klaudię, ale stylizacja Adama też jest mega ♥

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  15. Zagłosowałam na Klaudię. Co do drugiej ankiety to wybrałam skórzaną koszulę, kurtkę, torebkę i szorty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzecia stylizacja :D Co do rzeczy, to nie wiem :)
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie stylizacje są śliczne, ale wybieram Magdę c:

    CudneOczka

    OdpowiedzUsuń
  18. Zagłosowałam na stylizację Adama, ale praca Klaudii też jest świetna ♥

    OdpowiedzUsuń