2014/04/23

Co W Plazie Piszczy?

Magdy nie będzie do końca tygodnia, bo jej coś z internetem majstrują... Bieda straszna :( Postaram się w takim razie wrzucać chociaż jeden post dziennie, żeby na blogu nie było pustek. Ponadto myśleliśmy z Magdą o zmniejszeniu liczby obecnych redaktorów (bo jest nas 9, a systematycznie udzielają się tylko 3-4 osoby...). W związku z tym planujemy casting, ale nie wiemy jeszcze kiedy dokładnie. Bądźcie jednak czujni :)! Zaraz dam też wyniki komentatora tygodnia i cotygodniowej loterii.
EDIT: Magda ma internet raz na jakiś czas, więc może coś wrzuci!

Tym razem post z serii "CWPP?" nie będzie dotyczyć konkretnego sklepu, a jednego ubrania. Zrobiłem 4 stylizacje z torbą HB i postanowiłem, że je Wam pokażę. 
Stylizacje:
1. Kurtka- Antidote | Koszula- Archive | Szorty- Limited Edition | Torba- Rio | Obcasy- DVF | Okulary- Beastly | Kapelusz- Bonjour Bizou

2. Kurtka- Archive + Young Hollywood | Koszula- Cheap Monday | Szorty- Cheap Monday | Torba- Rio | Obcasy- Bonjour Bizou | Naszyjnik- PPQ Of Mayfair | Bransoletka- Ralph Lauren Denim & Supply | Okulary- Limited Edition | Kapelusz- Bonjour Bizou

3. Sweter- Moschino | Spódnica- Bonjour Bizou | Koszula- Cheap Monday | Torba- Rio | Obcasy- Christian Louboutin | Naszyjnik- Limited Edition | Zegarek- Young Hollywood | Okulary- Limited Edition | Kapelusz- Bonjour Bizou 

4. Koszula- Fallen Angel | Szorty- Limited Edition | Torba- Rio | Koturny- Bonjour Bizou | Okulary- Beastly | Kapelusz z ćwiekami- Bonjour Bizou + Special Offer | Zegarek- Young Hollywood | Pasek- Limited Edition | Łańcuch- Limited Edition | Tatuaże- 2x Evil Panda

A Wy już macie ją w swoich szafach? Co sądzicie o stylizacjach?


21 komentarzy:

  1. O nie najgorszy pomysł z takim CWPP z jednym HB. Ciekawie się to prezentuje. 1 i3 według mnie najlepsze, pozostałe dwie też są bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje są świetne, najbardziej podobają mi się stylizacje z numerkiem 2 oraz 4 ❤️

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje, najbardziej podoba mi się chyba 1., ale pozostałe też fajne.

    OdpowiedzUsuń
  4. 2&4 ♡
    Twoje stylizacje są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne stylizacje, 3. wspaniała ♥.♥ A co do castingu może warto spróbować? :>

    kruha

    OdpowiedzUsuń
  6. jezu kocham twoje stylizacje! no mistrzyni, podziwiam na prawdę. mi nigdy nie udało się jeszcze stworzyć nic chociaż trochę dorównującego waszym stylizacjom, jednak myślę, że czytanie takich blogów pomaga w rozwijaniu i kształtowaniu swojego własnego stylu :) odkąd zaczęłam je przeglądać widzę znaczną poprawę w tworzonych przeze mnie stylizacjach. inspirujecie c:

    OdpowiedzUsuń
  7. jeden i cztery to moje faworytki, ale wszystkie są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  8. 1, 3 śliczne <3 A w 4 z chęcią ubrałabym się naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi najbardziej podoba się druga:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne stylizacje, a ta torba to faktycznie Must Have :) Mnie też majstrowali przy internecie, na szczęście już się wszystko uspokoiło i mogę w spokoju klikać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czwarta stylizacja wymiata.

    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  12. 1 i 2 najbardziej mi się podobają, ale pozostałe też są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne stylizacje, 1 i 4 świetna!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już mam tą torebkę u siebie w szafie, a jakże!
    Wszystkie stylizacje bardzo mi się spodobały, we wszystkich torebka-jako główny element, prezentuje się znakomicie. Najbardziej podoba mi się pierwsza i ostatnia :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnia stylizacja najbardziej zauroczyła, choć pierwsza też jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  16. 2 i 4 są świetne :)
    Czekam na casting, może się zgłosze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie są śliczne! ;o

    CudneOczka

    OdpowiedzUsuń