2014/04/25

Hot Buys'owe Potyczki: Hot Buys Carro Armato Boots

Wygląda na to, że wyrobimy się z potyczkami. Zostały nam tylko jedne kwietniowe, ale mamy jeszcze sporo czasu. Martwi mnie tylko jedno- już dawno powinna pojawić się zapowiedź majowych HBs'ów. Jeśli admini zrezygnują z tych ciuszków, to dział umrze śmiercią naturalną, a szkoda. Wiem, że go lubicie. Wtedy może będziemy robić stylizacje z archiwalnymi HB, z którymi nie pojawiły się potyczki? Idk, na razie nie ma co gdybać, bo zapowiedź przecież może się niedługo pojawić :p
A dzisiaj kolej na dość masywne botki, wyglądają na skórzane i mają śmieszne, białe obramowanie. Podobają mi się, chociaż ten prawy jest dosyć koślawy. Właściwie to nie wiem co można jeszcze o nich powiedzieć, polecam zakup, o!
Stylizacje:
 Magda wykonała stylizację na chłopczycę- obszerny męski cardigan połączyła z różową koszulą w kratę po części wpuszczoną w ołówkową, skórzaną spódnicę. Dodatki to wielka, czarna torba, masywnne botki, czapka z woalką i srebrny łańcuch. Warto zwrócić uwagę na usta w kolorze koszuli :)

Moja stylizacja łączy w sobie luz i elegancję. Zdecydowałem się połączyć dwa kolory- bordo i czerń. Do skórzanej kurtki i szortów z tego samego materiału dobrałem bordową koszulę w kratę. Zdecydowałem się też na przezroczyste rajstopy, czapkę z daszkiem, bordową, elegancką torbę i bohaterki dzisiejszego posta. W zestawie pojawiły się również ćwieki.

 Set Klaudii jest elegancki, ale zdecydowanie nie mdły. Do skórzanego płaszcza z futerkiem załóżyła przezroczystą koszulę i bordową maxi. Dodatki to elegancki zegarek, czarna torba ze złotymi agrafkami, pasek z nitami i skórzane botki. Charakteru stylizacji dodają rozwiane włosy.

Ankieta:




27 komentarzy:

  1. Chyba najlepiej Adam, ale wszystkie są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko baaardzo ciężko zdecydować, ale głosuję na Adama.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak myślę ze najlepszą stylizacja, to stylizacja Adama, chociaż nie zaprzeczam że inne też są świetne :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoilery majowych są już na blogu: http://www.underneathstardoll.net/

    OdpowiedzUsuń
  5. A tak w ogóle to są już spoilery majowych HB.
    http://bankfotek.pl/image/1712726.jpeg

    OdpowiedzUsuń
  6. Są już te zapowiedzi, nawet na Ciekawszego już dodałam :) Zobacz sobie. Jeśli zaś chodzi o potyczki to kiepsko by było, gdyby dział umarł, bo jest świetny. Tym razem zagłosowałam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po raz kolejny Magda :) Robi stylizacje w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe stylizacje, lecz głos na Adama :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  9. Zagłosowałam na Adama, ale bardzo podoba mi się też stylizacja Klaudii

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześlicznie stylizacje, ale głos na Henede!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja Klaudii i to na nią głosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciężko zdecydować, ale chyba zagłosuję na Magdę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie stylizacje ładne, ale głos na Kladiaaa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chyba do końca życia będę głosować na Adama, ale cóż, skoro jego prace są genialne.

    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  15. Adam ty geniuszu ta koszula i torebka ,Klaudia ta spódnica z koszulą aaaah, nie wiem kogo wybrać :(

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie są genialne, bardzo trudno wytypować mi faworyta, jednak zagłosowałam na emipaule. to co mnie urzekło w jej stylizacji to przede wszystkim świetnie dobrane kolory :D ten róż z szarością <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Zagłosowałam na Adama, cudowna stylizacja! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyniki mnie nie zdziwiły :>

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie śliczne, wstrzymam się od głosu c;

    CudneOczka

    OdpowiedzUsuń