2014/04/22

Co W Plazie Piszczy?

Wiem, wiem. Ten artykuł jest co najmniej dwa tygodnie za późno, ale zacząłem go jakiś czas temu i postanowiłem, że dokończę. Subcouture w starplazie już nie ma, ale może część z Was nie wie jak wykorzystać ubrania stamtąd ( to brzmi słabo, nie?). Nieważne, zobaczcie co spodobało mi się najbardziej:
Ciuchy są świetne, ale trudno było mi cokolwiek zrobić, w końcu się udało i powstało to:
1. Płaszcz- Subcouture + Limited Edition | Spódnica- Nelly.com + Young Hollywood | Top- Nelly.com | Pasek- Miss Sixty | Kopertówka- DVF | Obcasy- PPQ Of Mayfair | Okulary- Limited Edition

2. Żakiet- Archive | Bluzka- Tingeling | Spódnica (sukienka)- Subcouture | Pasek- Voile | Torebka- Chanel | Obcasy- Mortal Kiss | Zegarek- Young Hollywood | Naszyjnik- PPQ Of Mayfair

3. Kurtka- Gucci | Sukienka- Decades | Cardigan- Fallen Angel | Obcasy- Subcoutur |Torebka- Frankie Morello | Okulary- Limited Edition | Kapelusz- Bonjour Bizou | Naszyjnik- PPQ Of Mayfair

4. Kurtka- Velvet Orchid | Bluzka- Make Your Mark | Spódnica- It Girls | Pasek- Miss Sixty + Callie's Picks | Obcasy- Hot Buys Summer Retro | Torebka- Subcouture | Bransoletka- Rio | Kapelusz- Bonjour Bizou

  Spodobała się Wam ta dostawa? Co uważacie o stylizacjach?


17 komentarzy:

  1. Bardzo ładne stylizacje :) Mi się podoba 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 i 3 stylizacja najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie świetne, 2 i 3 idealne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzecia jest po prostu genialna <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Brak mi słów na stylizacje, są niesamowite pod każdym względem, wszystko w każdej stylizacji dopięte na ostatni guzik, cudo ♥

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie świetne, 3 najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się wszystkie oprócz 4.

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 i 3 stylizacja cudowne! Ciekawy artykuł, czekałam na niego ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  10. Popieram pierwszy komentarz, trzecia stylizacja jest mega.

    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie stylizacje przypadły mi do gustu, ale trzecia to po prostu cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie są śliczna, nie umiem wybrać najlepszej :)

    CudneOczka

    OdpowiedzUsuń