2014/04/22

Hot Buys'owe Potyczki: HotBuys Gold Chains Bag

Może jednak wyrobimy się z potyczkami do końca miesiąca, trzymajcie kciuki :D!

Tym razem zmierzyliśmy się z czarną torbą ozdobioną złotym łańcuchem. Można by powiedzieć, że to kolejna nudna torebka w kolorze czerni. Torba jak torba. Nie tym razem c: Admini się postarali i wykonali torbę tak, aby wyglądała jak zarzucona na ramię. Chyba nie ma takiej drugiej na stardoll (choć mogę się mylić). Jest świetnie wykonana graficznie i na pewno będzie jedną z najczęściej używanych przeze mnie rzeczy. Tak się prezentuje:

Tak poradziliśmy sobie z tym Hot Buys'em:

Magda wykonała stylizację w czerni urozmaiconą złotymi dodatkami, całe połączenie to mieszanka elegancji i luzu. Do czarnego swetra z nadrukiem dobrała skórzaną, ołówkową spódnicę, wysokie obcasy ze złotymi wykończeniami, metaliczny pasek, naszyjnik ze złota, czarną czapkę z daszkiem i bohaterkę dzisiejszych potyczek. Aby nie pozostawiać gołych rąk, Magda wybrała elegancki, czarny zegarek z ostatniej kolekcji YH.

Bazą mojego outfitu jest przezroczysta sukienka Jeremy'ego Scott'a z napisem "I <3 New York". Do niej założyłem eleganckie dodatki- wiązane sandałki na obcasie, kocie okulary oraz złotą biżuterię. Tatuaż dodaje drapieżności tej stylizacji (okej, to brzmi głupio, ale nie wiedziałem co napisać :')).

 Strój Klaudii to wygodne rozwiązanie na wyjście do miasta. Biały T-shirt wsadzony niechlujnie w szare, wzorzyste spodnie 7/8, zabudowane, ciężkie buty na obcasie, lennonki, szyja obwieszona złotymi naszyjnikami, metaliczny pasek i street'owa torba tworzą niebanalne i bardzo ciekawe połączenie!

Ankieta:


21 komentarzy:

  1. Heneda! Baaardzo w moich klimatach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się strój Klaudii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Waham się, każda stylizacja obłędna!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu mi najbardziej przypadła do gustu stylizacja Magdy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam trochę dylemat którą stylizację wybrać, ale w końcu wybrałam stylizację Magdy :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie mi się podobają, ale zagłosowałam na Klaudię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej spodobała mi się praca Klaudii ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Tym razem najlepsza stylizacja Klaudii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tę torebkę. ♥ Wszystkie stylizacje są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  10. kladiaaa tym razem spisała się na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są świetne, ale Magdy najbardziej mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zdążyłam zagłosować, tak oddałabym głos na Henedę.

    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń