2014/04/13

Co W Plazie Piszczy?


Trochę późno :D. Kupiłam 39 rzeczy, a ja dziś wam polecę ciuchy godne uwagi.

Co do całej kolekcji nie zachwyca, ale i tak według mnie jest lepsza od zimowej oraz jesiennej.

1. Okulary - Riviera| Łańcuch - PPQ| Bluzka - Le| Spódniczka - MSW'13| Torebka - Chanel| Blazer - Chanel| Bransoletka - PPQ| Buty - Evil Panda
2. Kapelusz - Bizou| Kurtka - Le | Kamizelka - Archive| Łańcuch - Nelly.com| Bluzka - Nelly.com| Spódnica - Nelly.com| Torebka- Chanel| Buty - Velvet Orchid
3. Czapka - Bizou| Łańcuch - Nelly.com| Bluzka - Le| Płaszcz - It Girls| Torebka - Bizou| Legginsy - Nelly.com| Buty - Pretty'n'Love
4. Łańcuch - PPQ| Torebka - Callie's Pick | Bluzka - Basics | Blazer - Le | Szorty - Miss Sixty | Bransoletka - PPQ| Buty - Evil Panda


5. Kapelusz - Bizou| Bluzka - Le| Spódnica - Le| Torebka - Chanel| Zegarek - Rio| Buty - Denim & Supply Ralph Lauren
6. Kapelusz - Bizou | Kurtka - Evil Panda| Bluzka - LE| Spodnie - Denim & Supply Ralp Lauren| Zegarek - YH | Bransoletka - Diesel| Torebka - Voile| Buty - Denim & Supply Ralp Lauren
7. Kapelusz - Denim & Supply Ralph Lauren| Bluzka - Bizou| Płaszcz - DKNY| Torebka - DKNY| Spodnie - Le| Buty Denim & Supply Ralp Lauren
8.Łańcuch - PPQ| Daszek - No name| Bikini - Riviera| Spódniczka - Le| Torebka - Chanel| Buty - YH

Co kupiliście z tej dostawy LE? Jak ją oceniacie? 
Co sądzicie o stylizacjach? 

Nigdy więcej.

17 komentarzy:

  1. Śliczne stylizacje :D Kupiłam spódnicę miętową, ten przeźroczysty top, jasny szalik i torbę na pasku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre stylizacje jak na Ciebie średnie, ale i tak dałaś radę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kupiłam 18 rzeczy i jestem zadowolona, a co do stylizacji to bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie kupiłam :c Świetne stylizacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładnie zaprezentowałaś te rzeczy. Ja zapomniałam wgl, że le ma wejść, więc nie kupiłam tego, co naprawdę mi się podobało. Mam tylko 5 i 8 oraz buty i torebkę (nie ma ich tu). Stylizacje są ładne, najbardziej podoba mi się 2 oraz 3.

    OdpowiedzUsuń
  6. 3,4 i 7 świetne. Magdzia ty i CWPP? Wowowow nawet dobrze ci posżło :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje wszystkie świetne :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku! Ale się obkupiłaś xd Stylizacje bardzo, bardzo ładne. Dałaś radę!;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nic nie kupiłam. Stylizacje są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje, trzecia najlepsza. Ja nic nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaszalałaś :) Bardzo ładne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że nie było mnie stać na te czarne spodnie, są śliczne. Stylizacje bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo udany artykuł, mnie ominęła ta dostawa do LE :)

    Wszystkie cudowne, ale 4 i 5 to zdecydowani faworyci <3

    OdpowiedzUsuń
  14. stylizacje świetne!
    Ileś ty miała kasy, że to wszystko kupiłaś? :O

    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  15. W drugiej stylizacji świetne wykorzystanie męskiej kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza, trzecia, piąta cudowne. Mam tylko ciemną torebkę.

    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń