2013/11/27

Hot Buys'owe Potyczki: HotBuys Safety Pin Bag

Dzisiaj zaprezentujemy stylizacje z jednym z najlepszych listopadowych Hot Buys'ów. Mowa tu o czarnej torebce z przypiętymi agrafkami. Oryginał stworzyli projektanci Versace.

Teraz czas na nasze stylizacje:
Magda wykonała stylizację, która jest połączeniem elegancji z luzem. Postawiła na niewiele kolorów- czerń, biel i złoto to podstawa tego setu.

Ja nie chciałem kolejnego nudnego połączenia samej czerni i złota, dlatego dodałem też niebieski, biały i szary. Nie zapomniałem jednak o złotych i czarnych dodatkach. Stylizacja jest czysto street'owa.

Jaśmina również zdecydowała się na połączenie szyku i swobody, w jej stylizacji można zobaczyć elegancki, panterkowy żakiet, połączony z podartymi jeansowymi szortami i wysokimi obasami. Czerwone włosy nadają niesamowitej pikantności tej stylizacji.

Głosujemy:


Kompletnie zapomniałem o wynikach:

Z jakim listopadowym HB chcielibyście jeszcze zobaczyć potyczki?

12 komentarzy: