2013/11/01

Co W Plazie Piszczy?

Może wydawało się Wam, że seria artykułów "CWPP?" dobiegła końca, ale nic mylnego! Wracam ze zdwojoną energią do pracy, mam już gotowe 5 artykułów i już szykuję kolejne 3, więc wyczekujcie cierpliwie c:

Minikolekcja Young Hollywood pojawiła się dosyć dawno i w kupnie Wam już raczej nie doradzę tym artykułem, ale może zainspiruję Was do stworzenia stylizacji z ubraniami z tej kolekcji. Ciuchy są naprawdę fantastyczne, uniwersalne, świetnie wykonane. Jedna z najbardziej udanych kolekcji, to trzeba przyznać.

Co udało mi się kupić?

I na koniec cztery poglądowe stylizacje:

1. Kurtka- Bonjour Bizou | Top- Young Hollywood | Szorty- Decades | Torba- Versus Versace | Koturny- Bonjour Bizou | Skarpety- Antidote | Czapka- Rio | Okulary- Chanel | Zegarek- Rio

2. Kurtka- Bonjour Bizou | Koszula- Mr. | Spodnie- Young Hollywood | Koszula przewiązana w pasie- Young Hollywood | Kopertówka- Antidote | Obcasy- Pretty n' Love

3. Kurtka- Bonjour Bizou | Szorty- Bonjour Bizou | Koszula- Young Hollywood | Torebka- Chanel | Zegarek- Rio | Obcasy- Pretty n' Love | Okulary- Chanel

4. Kurtka- Wild Candy | Top- Nelly.com | Spodnie- Wild Candy | Torba- Fallen Angel | Czapka- Mortal Kiss | Kolczyk (naszyjnik)- Voile | Glany- Young Hollywood | Bransoletka- Wild Candy

Co sądzicie o minikolekcji i o stylizacjach?

3 komentarze:

  1. No nareszcie się doczekałem, rzygam teczą już na myśl o kolejnych 8 CWPP. :DDD Wszystkie stylizacje wyglądają bosko, najbardziej podoba mi się czwarta. :)

    OdpowiedzUsuń