2013/11/07

Co W Plazie Piszczy?

Dziś ostatnia już odsłona nowych kolekcji sklepu Nelly. Tym razem zaprezentuję Wam ubrania oznaczone metką Cheap Monday. Ubrania są drogie, ale myślę, że warte swojej ceny. W kolekcji możemy odnaleźć mnóstwo ciuchów, które obecnie są modne. Ja zainwestowałem w całą dostawę, ale dla oszczędnych wybrałem najlepsze z ubrań i dodatków:

Przygotowałem też cztery stylizacje poglądowe:


1. Kurtka- Wild Candy | Top- Cheap Monday | Spodnie- Nelly.com | Obcasy- Antidote | Torba- Miss Sixty | Bransoletka- Rio | Okulary- Chanel | Kapelusz- Killah

2. Bluzka- Cheap Monday | Koszula- Cheap Monday | Szorty- Archive | Bransoletka- Jean Paul Gaultier | Torba- Archive | Trampki- Bonjour Bizou 

3. Top- Cheap Monday | Stanik- Basics | Płaszcz- Chanel | Spódnica- Apres Ski | Obcasy- Windows On The World | Naszyjnik- Cheap Monday | Okulary- Chanel

4. Płaszcz- Bonjour Bizou | Podszewka- Nelly.com | Sweter- Special Offer | Spodnie- Cheap Monday | Obcasy- Pretty n' Love | Kopertówka- Antidote | Okulary- Royalty

Co sądzicie o nowej kolekcji i o stylizacjach?



4 komentarze:

  1. Świetne stylizacje, nie wiem która najlepsza za cieżko wybrać. Tego topu z 1 stylizacji nie zamierzałem kupić, ale mnie przekonałeś. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Boooskie ! *.* najładniejsza 1 ♡♡

    Justinks

    OdpowiedzUsuń
  3. ost stylizacja jest przeswietna, strasznie mi sie podoba *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia stylizacja, jest idealna! :*

    OdpowiedzUsuń