2013/11/05

Co W Plazie Piszczy?

Dzisiaj kolejna odsłona artykułu- tym razem z ubraniami ze sklepu Ralph Lauren Denim & Supply. Myślę, że to następna udana kolekcja, ubrania są ładne, nieprzesadzone i świetnie zrobione graficznie. Moje serce podbił brązowo-czerwony sweterek, dwie koszule- jeansowa i w kratę, świetnie skrojone wąskie spodnie, wzorzysty szal, klasyczne szpilki (genialne!), szare szorty, czy kremowa sukienka. Zobaczcie sami:

Przygotowałem też cztery stylizacje, wszystkie są jesienne. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu c:


1. Sweter- Evil Panda | Koszula- Ralph Lauren Denim & Supply | Szorty- Amyclaire | Kopertówka- Archive | Botki- Rio | Chusta- It Girls

2. Sweter- Ralph Lauren Denim & Supply | Bluzka- Hot Buys Weekly | Szal- Diesel | Skarpety- Special Offer | Botki- Ralph Lauren Denim & Supply | Czapka- Rio

3. Kurtka- Mr. | Koszula- Bonjour Bizou | Spodnie- Ralph Lauren Denim & Supply | Botki- Rio | Torba- Fallen Angel | Szalik- It Girls

4. Kurtka- Rio | Szorty- Archive | Botki- It Girls | Skarpety- Killah | Szalik- Ralph Lauren Denim & Supply | Kopertówka- Royalty

Spodobały się Wam stylizacje? Myślicie, że dostawa jest udana?


5 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje, najlepsza z brązową parką :) Z wymienionych przez ciebie rzeczy najbardziej spodobały mi się rurki dżinsowe, czarne i czerwone szpilki oraz czarne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylki świetne, ale najlepsza jest druga. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. suuper! :) najbardziej mi się podoba 1 i 3 stylizacja, a co do ubran to koniecznie musi sie znalezc w mojej szafie sweterek i wszytskie szpilki c:

    OdpowiedzUsuń