2013/11/18

Follow me

Stylizacja inspirowana (rzadko mi się to zdarza, że inspirowana, więc klękajcie narody) obrazami utalentowanego człowieka, którego odkryłam na DA (dokładniej rzecz ujmując chodzi mi o kolekcję obrazów w tym stylu: klik).
A co w robocie? xD No, tak jakby zrobiłam już pierwszą stylizację na CS, ale jest nudna, więc nie wiem, czy czegoś innego nie zapodam (pewnie nie, zbyt leniwa jestem).
W ogóle żal mi się... Komentować bloga, ale nie obserwować. Taka szansa mi uciekła przed nosem. ._.

- bluzka by xXEwelina1996Xx - narzutka Riviera - spódnica Tingeling - buty Fallen Angel - torebka Bonjur Bizou - pasek Rio - okulary Cheap Monday & darmówka -

8 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o inspiracje to ten tej kobiety nieład na twarzy i we włosach, bardzo fajnie przenioslas to na ciuchy <3 A ogólnie jest zajefajnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmieniłabym tylko szpilki :) Super jest, ze dbasz o takie szczegóły jak np. kolor włosów ;) a co do prac- sa cudowne *,*
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wymieniłabym szpilki na jakieś inne. Ale i tak jest cudownie, wielbię Twoje stylizacje c;

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne połączenia. Gdzie można kupić takie bluzki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna, kolorowa stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się dobranie kolorów i całość wyszła rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń