2013/11/07

Hot Buys'owe Potyczki: Hot Buys Embossed Jacket

Tym razem potyczkujemy się w pełnym składzie, więc będzie ciekawiej. W tym wydaniu naszych modowych walk skupiliśmy się na skórzanej, fioletowej kurtce, która w oryginale ma metkę Burberry Prorsum. Prawdziwa wersja jest genialna, czego nie można powiedzieć o stardollowym odpowiedniku. Błyszcząca i kiczowata, tyle na jej temat. Postanowiliśmy się jednak z nią zmierzyć.
Tak się prezentują nasze prace:
Magda zdecydowała się na połączenie skóry ze skórą oraz tranparentność; dodała też sporo złotych dodatków i masywne obcasy.

Moja wersja jest nieco bardziej wykwintna, zdecydowałem się zrobić coś eleganckiego, króluje czerń.

Jaśmina zaszalała chyba najbardziej i jej praca pozytywnie mnie zaskoczyła. Wężowa skóra, fiolet, purpura, panterka, paski i torebka wykonana z dwóch materiałów, całkowity misz-masz, tworzący dość spójną całość.

Klaudia zdecydowała się na połączenie kurtki z obszernymi skórzanymi spodenkami, wysokimi obcasami i elegancką kopertówką.

Wybór należy do Was:

4 komentarze:

  1. Ta kurtka jest straszna. :/ Nie lubię jej, bo się wredna nie da ładnie dobrać do niczego.
    Jestem zaskoczona poziomem naszych prac, bo każda jest inna, ale wszystkie ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosuję na Magdę, chociaż bardzo podoba mi się połączenie tej kurtki z koszulą u Adama :)

    JagoodaAngel

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałbym na Adama bo znów zrobił najlepszą, ale Magda będzie zła. Głosuję na Kladiaaa :D

    OdpowiedzUsuń