2013/11/03

Co W Plazie Piszczy?

Dzisiejszy artykuł dotyczy pierwszej z ostatnich dostaw do sklepu Nelly. Uwielbiam go i najnowsza kolekcja również mnie nie zawiodła. Nie kupiłem jedynie kozaków i szpilek z frędzlami. Resztę gorąco polecam, a dla osób z mniejszymi funduszami wybrałem must-have kolekcji:


Oraz moje cztery propozycje na wykorzystanie ubrań z nowego sklepu:

1. Kurtka- Nelly.com | Spodnie- It Girls | Koszula- Archive | Stanik- Rio | Kapelusz- Killah | Okulary- LE | Obcasy- DVF | Kopertówka- DVF 

2. Kurtka- Mr. | Top- Bonjour Bizou | Spodnie- Ralph Lauren Denim & Supply | Szpilki- Nelly.com | Torba- Fallen Angel | Naszyjnik- Diesel | Okulary- Mr.

3. Sweter- Nelly.com | Spódnica- Nelly.com | Obcasy- Windows On The World | Koszula- Young Hollywood | Kopertówka- Chanel | Okulary- Chanel

4. Kurtka- Bonjour Bizou | Top- Basics | Szorty- Hot Buys Weekly | Torebka- Lanvin Paris | Obcasy- Nelly.com | Okulary- Chanel | Naszyjnik- Voile

Was również zachwyciła ta dostawa? Stylizacje przypadły Wam do gustu?


3 komentarze:

  1. Super, czekam niecierpliwie na kolejne posty. :3 NAJLEPSZA 1

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie pierwsza jest zdecydowanie moją ulubioną, ale przy drugiej pasowałaby mi jakaś podszewka :)

    JagoodaAngel

    OdpowiedzUsuń