2013/11/09

Co W Plazie Piszczy?

Już po Halloween, ale postanowiłem, że pokażę Wam post związany z re-dostawą sklepu Tingeling Halloween Couture, który obecnie nosi nazwę Tingeling Halloween Couture Resurrected. Nie lubię odgrzewanych kotletów, więc powrót tego sklepu nie ucieszył mnie ogromnie, muszę jednak przyznać, że dokupiłem parę ubrań, których nie miałem. Wybrałem dla Was kilka najlepszych:



Na koniec cztery (niehalloweenowe) stylizacje:

1. Kurtka- Archive | Bluzka- Nelly.com | Spodnie- Ralph Lauren Denim & Supply | Kopertówka- Rio | Obcasy- Tingeling HC Resurrected | Kapelusz- Bonjour Bizou | Okulary- Chanel

2. Żakiet- It Girls | Koszula- Versus Versace + Original Future | Spódnica- Tingeling HC Resurrected x2 | Torebka- Supertrash Girls | Obcasy- Chanel | Okulary- LE | Bransoletki- LE

3. Kurtka- Bonjour Bizou | Bluzka- Archive | Szorty- Bonjour Bizou | Torba- Versus Versace | Bransoletka- Rio | Obcasy- Tingeling HC Resurrected | Okulary- Chanel | Kapelusz- Bonjour Bizou 

4. Top (sukienka)- Young Hollywood | Spódnica- Tingeling HC Resurrected | Kopertówka- Wild Candy | Obcasy- DVF | Bransoletka- PPQ + Pet-a-Porter | Okulary- LE

Kupiliście coś z nowej-starej dostawy? Co sądzicie o stylizacjach?

6 komentarzy:

  1. W drugiej stylizacji zmieniłbym okulary, ale jest ok. Najlepsza jest 1
    , albo nie 4 ... kurde nie wiem :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam czerwone silki, bluzle, spodnice, sukienke :) 1 i 4 są najładniejsze <3
    Justinks

    OdpowiedzUsuń
  3. 2♥ ja nic nie kupiłam, bo nie mam nic na koncie :D

    OdpowiedzUsuń