2013/11/11

Co W Plazie Piszczy?

Dziś zaprezentuję Wam kolekcję, która wprowadziła na stardoll lekki zamęt. Część użytkowników była wniebowzięta, inni poczuli niechęć i niesmak. Mowa tu o sklepie Callie's Picks, do którego trafiły ubrania archiwalne, w tym po raz pierwszy w historii stardoll ubrania z Tribute. Nowych użytkowników na pewno ten fakt ucieszy, bo będą mogli kupić perełki taniej, natomiast kolekcjonerom nie jest do śmiechu. Mi powrót cennych rzeczy nie przeszkadza, mimo, że sporą część z nich już miałem, i tak bym ich nie sprzedał, więc spadek ich ceny nie robi mi różnicy.

Pokażę Wam, w które ubrania najlepiej jest zainwestować:


A teraz cztery stylizacje:

1. Sukienka- Nelly.com | Kopertówka- Callie's Picks | Bransoletka (pasek)- Miss Sixty | Obcasy- Bonjour Bizou | Kolczyki- PPQ

2. Koszula- Versus Versace | Spódnica- Moschino | Torebka- Callie's Picks | Obcasy- Stylein | Pasek- Pretty n' Love | Kapelusz- Bonjour Bizou

3. Kurtka- Callie's Picks | Koszula- Tingelin | Stanik (bluzka)- No Name (Fudge?) | Szorty- Decades | Kapelusz- Killah | Torba- Versus Versace | Sandałki na obcasie- Tingeling 

4. Koszula- Bonjour Bizou | Bluzka- Bonjour Bizou | Spódnica- Callie's Picks | Balerinki- Bonjour Bizou | Okulary- Bonjour Bizou | Aparat na pasku- Bonjour Bizou + Front Row | Kapelusz- Mr. | Pasek- Mortal Kiss

I mały bonus od pewnej pomocnej osóbki (która robi świetne stylki :D):
1. Płaszcz- Pet-a-Porter | Spodnie- Nelly.com | Bluzka- Callie's Picks | Torebka- Special Offer | Pasek- Archive | Obcasy- Chanel

2. Żakiet- Archive | Top- It Girls | Spódniczka- Callie's Picks | Torebka- Chanel | Obcasy- Miss Sixty | Pasek- Callie's Picks

A Wy jak odebraliście nowy sklep? Podobają się Wam stylizacje moje i pomocnika?


7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne stylizacje, mi się podobają ciuszki z
    tego sklepu tylko szkoda ze juz nie ma kolekcji w krate :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie ten sklep jest jak Archive, w sumie dla mnie bez różnicy niczego nie miałem z tamtej kolekcji. Kupiłem sobie troche :) Najlepsza 2, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie stylizacje piękne :) nie zdążyłam kupić wszystkiego co chciałam, admini powinni poinformować o zniknięciu kolekcji :c

    belieber1d.

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga stylizacja jest śliczna, ale może lepiej by było jak byś dał pod koszulę czarny stanik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałem zrobić wersję z czarnym stanikiem i bez niego jest naprawdę o wiele lepiej :p

      Usuń
  5. Świetnie *.* Najbardziej przypadły i do gustu nr 1 i 3 - są nieziemskie *.*
    Stylizacje pomocnika (ciekawe kto to ;d) - zarąbiste *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! Ale 3, przebija wszystkie *.*

    OdpowiedzUsuń