2013/11/15

Co W Plazie Piszczy?

Tym razem pod lupę trafia Halloween'owa dostawa do limitowanego sklepu Young Hollywood. Myślę, że to jedna z najgorszych dostaw, kiczowata, mało funkcjonalna, wręcz komiczna. Udało mi się jednak znaleźć kilka ładnych ciuszków w gąszczu badziewia. Do mojej szafy trafiły:
Żałuję jeszcze, że nie zdążyłem na czerwone szpilki, ale może upoluję je w bazarze :)


Przygotowałem też cztery stylizacje:

1. Tunika- Rio | Rajstopy- Basics | Torba- Fallen Angel | Kozaki- Young Hollywood | Naszyjnik- Cheap Monday | Kapelusz- Bonjour Bizou

2. Top- Young Hollywood | Spódniczka- Chloe | Kopertówka- Royalty | Naszyjnik- Bonjour Bizou | Bransoletka- Honey Maid | Obcasy- Ralph Lauren Denim & Supply

3. Żakiet- Killah | Sukienka (kombinezon + spódnica)- Young Hollywood + PPQ | Kapelusz- Alice + Olivia | Obcasy- Windows On The World | Okulary- Chanel | Kopertówka- Chanel

4. Żakiet- Archive | Spodnie- Young Hollywood | Bluzka- Rio | Top wystający pod bluzką- Special Offer | Pasek- Alice + Olivia | Kopertówka- Folk | Obcasy- Pretty n' Love

A Wy co kupiliście z tej kolekcji? Co sądzicie o outfit'ach?


9 komentarzy:

  1. mi najbardziej podobają się kozaki i bardzo żałuję że nie miałam na nie sd :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie bardzo ładne. Jednak uważam że stylizacja numer 2 jest (mam na myśli brzydkie słowo, ale nie wolno mi go użyć) genialna, piękna, cudowna, świetna, idealna. Czego można się spodziewać? Chyba NIGDY nie zrobiłeś złej stylizacji...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardz ładne stylizacje ! :) ja posiadam tylko czarne jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcje z YH zawsze dochodziły wtedy, kiedy nie miałam pieniędzy ;/
    Peruka bardzo mi się spodobała i może w przyszłości ja znajdę w sb. Stylizacje cudne, jak zawsze :)
    /LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne stylizajce, najgorsza 4, a tak to wsyztskie ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. żałuję, że nie kupiłam kozaczków :\ najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna 1 i 3 stylizacja. ja niestety nic nie kupiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  8. noo, kozaki miazga...a miałam szanse je kupić [*]

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne te kozaki. :> najbardziej podoba mi się stylizacja nr 1 :)

    ojtyja

    OdpowiedzUsuń