2013/11/13

Co W Plazie Piszczy?

Dzisiaj kolej na artykuł dotyczący nowej dostawy w Pretty n' Love. Niesamowicie słodka, różowa, delikatna i cukierkowa, nie zyskała wielu fanów. Przyznam szczerze, że to też nie moje klimaty i początkowo ciężko było mi zrobić cokolwiek z tymi ubraniami, ale po wielu godzinach trudów udało mi się stworzyć cztery outfity! Muszę powiedzieć, że jestem z nich zupełnie zadowolony :)

Polecam zakup tych ubrań i dodatków:


Teraz czas na cztery stylizacje, wszystkie z wykorzystaniem kwiecistych wzorów:

1. Żakiet- Archive | Sukienka- Archive | Torebka- Chanel | Koturny- Pretty n' Love | Naszyjnik- LE | Kolczyki- PPQ (DIY)

2. Sweter- Pretty n' Love | Koszula- Pretty n' Love | Spódnica- Perfect Day | Podszewka- Film Theory | Kopertówka- Pretty n' Love | Obcasy- Alice + Olivia | Kolczyki- PPQ (DIY)

3. Żakiet- Archive | Bluzka- Windows On The World | Spodenki (kostium)- HB Summer Retro | Torebka- Pretty n' Love | Obcasy- Ralph Lauren Denim & Supply | Pasek- Miss Sixty | Bransoletka (pasek)- Miss Sixty | Kolczyki- Pretty n' Love (DIY)

4. Sweter- Pretty n' Love | Top- Pretty n' Love | Spódnica- Pretty n' Love | Obcasy- Pretty n' Love | Torebka- Chanel | Kolczyki- Jean Paul Gaultier | Perły- Decades

Kupiliście coś z nowej dostawy? Co sądzicie o stylizacjach?

Kocham Magdę. Za przeprawianie postów ;)?


13 komentarzy:

  1. Liczyłam na stylizację z ostatnim kombinezonem ;c
    1 najlepsza! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 stylizacja najlepsza ;) Jakoś ta dostawa nie przypadła mi do gustu.
    /LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem absolutnie zakochana w każdej z tych stylek. są cudowne, dopracowane, perfekcyjne w każdym pikselu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kompletnie nie mój styl, ale bardzo podoba mi się druga stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne stylizacje ! *.* Jak narazie nic nie kupilam, bo m.in odkladam na nowe PPQ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnia i pierwsza stylizacja - cudne, ale te 2 w środku nie przypadły mi do gustu :c Czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najabrdziej podoba mi się pierwsza stylizacja :33 Ale i tak wszystkie są przecudowne *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. zygam już motywem kwiatów, ale stylizacje są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, cudowne! Ale 2, jest najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza i druga stylizacja cudowna. ;)

    OdpowiedzUsuń