2014/03/19

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

W tym tygodniu na listę trafiają SzarlotStar oraz BritnejGirl, gratuluję :) Już od przyszłego tygodnia będziecie brane pod uwagę w losowaniu cotygodniowych nagród.


Nagrody za zeszły tydzień:
Sukienka- _Carolciaaa
Top- Badscere
Pasek- Truskawka1616

Nagrody czekają już na Was w bazarku :)

Nagrody na ten tydzień:

Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem- bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz.


Komentatorem tygodnia zostaje SzarlotStar, gratulacje. Zgłoś się po 30 sd do emipaula :)





15 komentarzy:

  1. Ojej, dziękuje :)
    Zgłaszam się c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się, interesują mnie buciki lub torebka :)

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulację! marzy mi się torebka *.*
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się
    Mam tylko torebkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :)
    Mam torebki :3
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, dziękuję! W tym tygodniu się nie zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się
    Chciałabym torebkę
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję.
    Zgłaszam się.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się :)
    Interesuje mnie kurtka.

    ejmipixi

    OdpowiedzUsuń