2014/03/23

Hot Buys'owe Potyczki: Hotbuys Miami Sunset Skirt

Wybaczcie, że dzisiaj opisy będą króciótkie, ale koszmarnie się czuję #przeziębienie #zgon #te sprawy...

Jak widać na załączonym obrazku, dzisiaj potyczkujemy się z rozkloszowaną spódnicą w palmy. Bardzo mi się podobała w zapowiedzi, wszystko fajnie, tylko jest strasznie szeroka i ciężko wykombinować z nią coś niebanalnego. A Wy jak ją oceniacie?



Stylizacja Magdy to kwintesencja lata- nie brak w niej intensywnych kolorów, mnóstwa naszyjników, połyskujących materiałów i ubrań odkrywających sporo ciałka. Każdemu przyda się trochę słońca po okresie zimowym c:

Ja zrobiłem ze spódnicy i topu jedną całość i dobrałem do tego dziewczęce dodatki w kolorze spódnicy. Cóż więcej można napisać?

Klaudia zaryzykowała i połączyła spódnicę ze skórzaną kurtką oraz czarnym swetrem. Dodatkowo postawiła na dwie skórzane torebki, złote okulary i masywne obcasy. Myślę, że opłaciło się zaryzykować, bo wyszło bardzo ciekawie. I mimo że spódnica jest zakryta nie straciła swego uroku.

Ankieta:

Dzisiaj będzie jeszcze jedna ankieta, dotycząca kwietniowych HB, z którymi pojawią się potyczki. Możecie wybrać 4, które Wam się najbardziej podobają. Tak się prezentują:
Głosujemy :)

Oczekujcie wyników tych potyczek, bo już niedługo pojawią się nowe z jutrzejszym HB- torebką!

Wyniki obu ankiet:
 Graty Magda, jak to mówisz "krulowa powraca" xD

Z drugiej ankiety wynika, że w kwietniu pojawią się potyczki z płaszczem, czarną torbą, obcasami i czapką. Wyczekujcie c:!


21 komentarzy:

  1. Magda chyba najlepiej, chociaż wszystkie śliczne. Zagłosowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje, jednak najbardziej spodobała mi się Magdy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, na pewno kupię tą spódnicę! Najbardziej spodobała mi się stylizacja Magdy. W ankiecie na kwietniowe HB zagłosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. W drugiej ankiecie chyba brakuje okólarów i kolczyków. W pierwszej ankeicie zagłosowałam na Klaudię c:

    OdpowiedzUsuń
  5. @Michalina
    Brakuje, ale to są rzeczy do salonu, a z nimi nie robimy potyczek ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja Magdy i Klaudii jednakowo mi się podoba. Nie wiem na kogo zagłosować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Głos na Adama, top, obcasy, czapkę i kozaki. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zagłosowałam na najciekawsze ciuchy, chociaż ta kolekcja jest dość kiepska.
    Heneda moim mistrzem C:
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszyscy troje zachęciliście mnie do kupna tej spódniczki! W stylizacji Magdy poczułam taki posmak lata, Ty Adamie spisałeś się fenomenalnie (i to na Ciebie zagłosowałam), Klaudia ma fajną stylizację, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. @Klaudia
    Bo Magda jak zwykle źle przeskalowała xD
    Nigdy nie możemy dobrać rozmiaru.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne stylizacje, jednak Magdy najbardziej mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja Magdy najbardziej przypadła mi do gustu, więc to na nią zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Skąd ten naszyjnik w pierwszej stylizacji?

    OdpowiedzUsuń
  15. @Zuzanna Wieczorek Jeden Rio sp, 2 Rio sb (ten różowo-żółty) ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej do gustu przypadła mi stylizacja Adama :)

    W drugiej ankiecie zagłosowałam na płaszcz, rajstopy, białą torbę i kozaki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. swój głos oddaje na Klaudię.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej spodobala mi się stylizacja Klaudii:)

    OdpowiedzUsuń