2014/03/03

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów


Nagrody za poprzedni tydzień:
Kurtka- KlaudiaRockin1
Torebka- the_gusty
Spódnica- Diana.Miss2

Nagrody czekają już na Was w bazarku :)

Nagrody na ten tydzień:

Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem- bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz.

  W tym tygodniu komentatorem zostaje kotek717, gratuluję. Wystaw coś za 30 sd na konto melmana96 :)

15 komentarzy:

  1. Zgłaszam sie
    Mam sukienkę i torebkę.
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się, nie mam tylko topu :)

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się i dziękuję za spódnicę :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję :)
    Mam top :)
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję.
    Zgłaszam się, mam tylko top.
    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się. Nie mam nic.
    Chciałabym torebkę. I dziękuję :)
    the_gusty

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratusy :) Ja niestety jeszcze nie mogę się zgłosić, ale może niebawem? xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulację! ;)
    Zgłaszam się, nie mam nic.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  9. Zglaszam się i dziękuję.:)

    KlaudiaRockin1

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się, chciałabym torebkę
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wszystko, także się nie zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń