2014/03/19

Hot Buys'owe Potyczki: Hotbuys Crown Jewel Top

Już jesteśmy za połową miesiąca, a to dopiero pierwsze marcowe potyczki. Tak wypadło, że wszystkie Gorące Wybory, z których użyciem będziemy się zmagać pojawiają się w plazie w niewielkim odstępie czasu. Dlatego musieliśmy spiąć poślady i dodać szybko tego posta jedynie z udziałem naszej trójki, bo za 2 dni kolejny Hot Buys zawita do stardollowej galerii... 

Jak się zapewne domyślacie, pierwszy na naszym celowniku jest czarny, krótki top ze złotymi i kolorowymi kamyczkami. Ramiączka są strasznie kiczowate, zbyt masywne i moim zdaniem zbędne, ale skoro już są, to trzeba spróbować wkomponować je jakoś w stylizację.

Owoc naszej pracy poniżej:

Magda wykonała stylizację w czerni i urozmaiciła ją złotymi dodatkami. Do krótkiego topu dobrała ołówkową spódnicę z baskinką oraz elegancką narzutkę. Wysokie obcasy z wielkim złotym kwiatem, ogromne kolczyki i elegancka, pikowana torebka zdecydowanie urozmaicają ten set.

Moja stylizacja to letnia propozycja na wykorzystanie nowego HB'sa. Szkaradne ramiączka zakryłem różowym żakietem, a z rozkloszowanej spódnicy i topu zrobiłem sukienkę. Dodatki są proste i w stonowanych barwach- czarne szpilki ze złotymi wykończeniami, drobna kopertówka pasująca kolorem do zieleni na spódnicy oraz kapelusz, z którym się prawie nie rozstaję.

Jaśmina wykonała outfit w bardzo ciepłych kolorach. Oprócz bazowej czerni w stylizacji pojawia się pomarańcz, czerwień i róż. Połączenie ubrań i dodatków jest bardzo ciekawe- elegancki płaszcz kontrastuje z letnim topem i szortami z siatką, tak samo jak szpilki w kropki z panterkowymi okularami. Idealnym uzupełnieniem jest czarna broszka z drobnymi, różowymi kryształkami pasującymi do tych na ramiączkach topu. 


Głosowanie :D


17 komentarzy:

  1. Sama nie wiem na kogo oddać głos, wszystkie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje są super! Najbardziej spodobała mi się stylizacja Jaśminy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej spodobała mi się praca Henedy, ale wszystkie są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba pierwszy raz mam problem z wyborem. Wszystkie stylizacje mi się bardzo podobają. Zagłosowałam jednak na Magdę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie cudowne, nie mogę się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe stylizacje, ale głosuję na Magdę ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne stylizacje, mój głos idzie na Magdę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rety O_O ! Stylizacja Magdy jak i Adama jest bezbłędna i fenomenalna, nie wiem na kogo zagłosować >.<

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uhh...
    Miałam dylemat przyznam szczerze, ale w końcu postanowiłam, no i oddałam głos :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie stylizacja Magdy najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej przypadła mi do gustu stylizacja Emipauli, ale inne stylizacje także są ładne.

    OdpowiedzUsuń