2014/03/02

Hot Buys'owe Potyczki: Hotbuys Sparkly Fringes Bag

Jedyne o czym marzę to położyć się spać, dlatego dzisiaj bez zbędnych opisów. Po prostu padam z nóg, a wypadałoby dodać tego posta jak najszybciej.

Ostatnim lutowym HB z jakim się zmierzymy jest srebrna torebka z frędzelkami, którą dla nas wybraliście. Moim zdaniem nie daje dużego pola do popisu, jest taka... Właściwie nie wiem jaka, nie umiem znaleźć dobrego słowa. Mniejsza z tym, tak wygląda:


W tym wydaniu pojawiła się gościnnie Karolina :)
Nasze prace:


Głosowanie:

Dzisiaj jeszcze jedna ankieta, dotycząca marcowych HB, z którymi pojawią się potyczki. Macie do wyboru cztery spośród ośmiu gorących wyborów.
Ankieta:


 Z drugiej ankiety wynika, że w marcowych potyczkach pojawią się stylizacje ze spódnicą w palmy, różową kurtką, czarnym topem oraz wzorzystą torebką :) Wyczekujcie!


25 komentarzy:

  1. Twoja stylizacja i Klaudii podobają mi się najbardziej :)
    Do marcowych potyczek zagłosowałam na czarny top, sandałki i wzorzystą torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kladiaaa!!! Very, very Perfect!!!!
    bblvghlv

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje są świetne, ale najbardziej spodobała mi się stylizacja twoja i emipauli. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Adam i Klaudia, chociaż Magda i Karola też zajebiste. Zagłosowałem >:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje prześliczne. Jednak najbardziej mi się podoba stylizacja Henedy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie stylizacja emipauli i henedy jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepiej zrobiłaś ty Henedo i emipaula.

    OdpowiedzUsuń
  8. Magda i beżowe sandałki, są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie stylizacje mi się podobają, nie umiem wybrać.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  10. Głosuję na emipaulę.
    Co do marcowych potyczek, zagłosowałam na beżową sukienkę, czarny top oraz spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja swój głos oddałam na emipaulę. Jej stylizacja jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Głos na Henedę, przyznam szczerze że miałam ogromny dylemat, gdyż wszystkie stylizacje są boskie *-*

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  13. te sandałki co będą są cudowne *-* głos na nie!
    Stylizacja numer 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a dla mnie naj jest kladiaaa, swietne zestawienie kurtki z spodniami c:

    OdpowiedzUsuń
  15. Zagłosowałam na Karolinę, ale wszystkie ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja Magdy, Twoja i Karoliny bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń