2014/03/13

Co W Plazie Piszczy?

3 godziny snu, nie mam na nic siły, ale jeśli nie dodam tego artykułu dzisiaj to Magda mnie poćwiartuje...

Co polecam z (już nie takiej) najświeższej dostawy Bonjour Bizou?

Są też stylizacje standardowo:
1. Bluza- Archive | Koszula- Cheap Monday | Szorty- Nelly.com | Torebka- Bonjour Bizou | Pasek- Tingeling | Kapelusz- Bonjour Bizou | Platformy- Limited Edition + Young Hollywood (pomysł zapożyczony od Magdusia500) | Okulary- Archive + Royalty

2.  Żakiet- It Girls | Bluzka- Bonjour Bizou + Basics | Spódnica- Archive | Obcasy- Archive | Pasek- Wild Candy | Torebka- Bonjour Bizou  | Kapelusz- Bonjour Bizou

3. Płaszcz- Bonjour Bizou | Podszewka- Nelly.com | Sweter- Bonjour Bizou | Koszula- It Girls | Spodnie- Ralph Lauren Denim & Supply | Obcasy- Ralph Lauren Denim & Supply | Torebka- Bonjour Bizou | Okulary- Royalty | Czapka- Mr.

4. Koszula- Ralph Lauren Denim & Supply | Spódnica- Bonjour Bizou | Kurtka Evil Panda | Torebka- Chanel | Kapelusz- Bonjour Bizou | Obcasy- Chanel

I jeszcze więcej stylizacji:

4. Sweter- Basics | Koszula- Windows On The World | Spodnie- Killah | Torebka- Voile | Okulary- Hot Buys Weekly | Kapelusz- Bonjour Bizou | Buty- Bonjour Bizou

5. Płaszcz- Bonjour Bizou | Podszewka- Mr. | Jeansy- Bonjour Bizou | Koszula- Mr. | Obcasy- Bonjour Bizou | Torebka- Millionaire Mansion Fashion | Kapelusz- Bonjour Bizou

Przypadła Wam do gustu ta dostawa? Co myślicie o stylizacjach?



17 komentarzy:

  1. Dostawa świetna :) Co do stylizacji, to pierwsza i trzecia spodobały mi się najbardziej, ale wszystkie są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja jest nieziemska, przedostatnia mi sie nie podoba :/
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  3. Z dostawy kupiłam tylko kilka rzeczy, stylizacje cudowne :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalony! Znowu 6 stylizacji :)
    Wszystkie fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zobaczyłam post to takie "jest!" XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne stylizacje, zachęcają do zakupu ubrań.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje, wszystkie świetnie i przepięknie się prezentują. Miała bym chyba dylemat która stylizacja jest najlepsza, gdyż wszystkie są mega :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopiero teraz zauważyłam, jakie w tej dostawie znajdują się perełki! Najbardziej podoba mi się 1,3,4 stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest wiele ciekawych rzeczy, na które warto zwrócić uwagę. 3 pierwsze stylizacje rewelacyjne! ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze stylizacje nr 4 i 6 :)
    Dostawa dość fajna.

    OdpowiedzUsuń
  11. 1, 2 i 3 stylizacja bardzo mi się podoba. Z BB kupiłam kilka rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam tylko 4 z powyżej wymienionych artykułów. Stylizacje mi się bardzo podobają, a najbardziej 1 i 3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne wszystkie stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  14. 3 stylizacja niszczy ! CUDO !

    OdpowiedzUsuń