2014/03/08

Konkurs Etapowy - Gladiatorki stylu: wyniki dogrywek i ostateczna lista uczestników


Uwaga, uwaga! Czas na ogłoszenie wyników dogrywek i przedstawienie osób, 
które zakwalifikowały się do kolejnych etapów. Oto szczęśliwa i pewna dziewiątka:

1. jarus55
2. kesha077
3. kinkietkinkiet
4. oliwcia_paris
5. MissYesebel
6. dominikadomcia
7. -carolla-
8. yukimi
9. Magdusia500
10. MeLolitka
11. ManiakPupili
Jesteście ciekawi jak prezentują się ostateczne wyniki głosowania dogrywek?
Zapraszam do zapoznania się z poniższym obrazkiem w celu rozwiania wątpliwości :)


12. -Sweet-Girl-22
13. doda000
14. landyglamour11
15. .kof
Poziom konkurencji ciągle wzrasta, w konkursie pozostało tylko trzynastu uczestników. Wkrótce przedstawimy szczegóły dotyczące kolejnych zadań. Życzymy powodzenia wszystkim rywalizującym o tytuł "Gladiatorki Stylu"! No i na koniec pytanie do czytelników: Macie już swoich faworytów, komu kibicujecie najbardziej? :)

S.W.W & Caramel

14 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkim! :)
    Moją faworytką jest Kofi,Kesha077 oraz MissYesebel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!
    Moją faworytką jest yukimi ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie. :) Gratuluję tym, którzy przeszli. Życzę też powodzenia.
    Mam swoich faworytów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje wszystkim! ;) Mam swoich faworytów, mam nadzieję, że zajdą jak najdalej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Ja także mam swoich faworytów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję i gratuluję pozostałym ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam swoje faworytki lub faworytów, ale to tajemnica :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje. Oczywiście, ze mam swoich faworytów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulację, wszyscy robią świetne stylizacje i trudno mi jest wybrać najlepszego, życzę powodzenia!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  10. Moimi faworytami są Kesha, Oliwcia,MissYesebel, Magdusia, Yukimi i Carolla :))

    Jednak wszystkim życze powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję przejścia dalej :) Moją faworytką jest yukimi. :)

    OdpowiedzUsuń