2014/03/26

Hot Buys'owe Potyczki: Hotbuys Cheetah Tote

Kolejna odsłona potyczek- tym razem stworzyliśmy stylizacje z torebkę w deseń cętek/wężowej skóry. W spoilerach zapowiadała się świetnie, po trafieniu do starplazy nieco mnie rozczarowała. Mimo wszystko nadal mi się podoba, chociaż ciężko było mi z nią coś stworzyć.

Stylizacje:
Stylizacja Magdy jest czysto street'owa. Do ogromnego, granatowego płaszcza dobrała wzorzystą jeansową koszulę, czarne spodnie rurki oraz dodatki takie jak białe obcasy w szpic z holograficznymi czubkami, zadziorny daszek i bohaterkę dzisiejszych potyczek- torbę w zwierzęcy wzór.

Mój set jest bardziej elegancki. Do torby dobrałem spódnicę pasującą kolorystycznie, dodałem również podszewkę w tym samym wzorze. Reszta jest bardziej stonowana- czarny żakiet z wyciętymi rękawami, przezroczysta czarna koszula, eleganckie obcasy i złota bransoletka.

Outfit Klaudii to czysta awangarda. Bazę stanowi elegancka, biała koszula, kremowy płaszcz, do których Klaudia dobrała bardziej pikantną resztę- ogromne futro i wycięte, czarne legginsy, bordowe okulary przeciwsłoneczne i już mniej fikuśne czarne sandałki na obcasie. Zdecydowanie oryginalnie i świeżo!

Głosowanie:



18 komentarzy:

  1. Głosuję na Henedę. W swojej stylizacji zadbał o najmniejsze szczegóły, takie jak podszewka. Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, nie potrafię zdecydować, każda ma w sobie cos ładnego D:

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja Henedy najbardziej przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  4. Głosuję na Adama, świetna stylka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie urzekła stylizacja Klaudii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka nie przypadła mi do gustu, lecz w Twoim wykonaniu całość prezentuje się rewelacyjnie ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  7. Adam, choć podoba mi się jeszcze stylizacja Klaudi c;

    OdpowiedzUsuń
  8. Magda ty chyba specjalnie zrobiłaś gorszą stylizację, aby Adam wygrał :D Mój głos leci na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja Henedy zdecydowanie najbardziej mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszyscy przekonaliście mnie do zakupu tej torebki, ale zagłosowałam na Magdę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kladiaa za oryginalność :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne stylizacje, najbardziej podoba mi się stylizacja Henedy:)

    OdpowiedzUsuń