2014/03/09

Co W Plazie Piszczy?

Wcale niespóźniony ten post :))

Postanowiłem kupić tylko męskie ubrania z kilku względów:
a) męskie ubrania zazwyczaj szybko zyskują na wartości
b) rzadko można zobaczyć Henedę w sukni i szkoda mi było trochę wydawać 130 sd na jedną kieckę...
c) wszystkich 4 powyższych rzeczy można bez problemu użyć mając damską dollkę, o czym zaraz się przekonacie


1. Kurtka- Versus Versace | Koszula- It Girls | Stanik- Fallen Angel | Szorty- Cheap Monday | Pasek- Pretty n' Love | Torebka- Nelly.com | Obcasy- Archive | Zegarek- Young Hollywood | Kapelusz- Bonjour Bizou

2. Płaszcz- It Girls | Podszewka- Bonjour Bizou | Spodnie- Royalty | Koszula- Young Hollywood | Obcasy- Chanel | Torebka- Chanel | Kapelusz- Bonjour Bizou
 
3. Płaszcz- Film Theory | Podszewka- Mr. | Marynarka- Young Hollywood | Koszula- Cheap Monday | Spodnie- Royalty | Torebka- DKNY | Obcasy- Bonjour Bizou | Kapelusz- Bonjour Bizou

4. Kurtka- Mr. | Sweter- Mr. | Kamizelka- Archive | Koszula- Special Offer | Spodnie- Ralph Lauren Denim & Supply | Buty- Young Hollywood | Aparat- Pix + Front Row | Okulary- Killah | Kapelusz- Bonjour Bizou

Co kupiliście z tej minidostawy do Young Hollywood? Co sądzicie o stylizacjach?


20 komentarzy:

  1. Strasznie mi się podoba połączenie męskich butów z jeansami w czwartej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam błękitną kieckę, ale jestem z niej zadowolona. Genialne stylizacje, zgadzam się z Piotrkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłem jedną sukienkę ( tą beżową?), koszule, buty i zegarek.
    2 stylizacja najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prześliczne :)
    Ja nie kupiłam nic, nie zdążyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne stylizacje! Czwarta najlepsza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są genialne, ale najbardziej spodobała mi się 3 stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie zdążyłam, nie było mnie na sd cały tydzień. Ostatnia stylizacja- boska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe stylizacje, nic nie kupiłam bo nie zdarzyłam ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic nie kupiłam.
    Pierwsza stylizacja jest boska! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje! Z yh kupiłam jedynie zegarek.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne i perfekcyjnie wykonane stylizacje ♥

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne stylizacje, nic nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne stylizacje, ostatnia najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kupiłam kieckę :)
    Co do stylizacji to najlepsza ostatnia. W trzeciej nie podoba mi się położenie torebki, ogółem lepiej by było bez niej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kupiłam tylko niebieską sukienkę.
    Najbardziej podoba mi się czwarty outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mialam pieniędzy na te ciuchy, ale stylizacje w twoim wykonaniu wyszły boskie :>

    OdpowiedzUsuń
  17. ostatnia stylizacja jest przepiękna, aż żałuję że nie kupiłam tych butów :c

    OdpowiedzUsuń
  18. I teraz jestem na siebie zła, że pomimo, że wszystkie damskie rzeczy zostały wykupione, to nie kupiłam białej koszuli, choć mi się podobała.
    Wszystkie stylizacje są cudowne, ale buty w czwartej stylizacji są brzydkie, mi się one nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam tylko koszulę. Chciałam zegarek, ale się spóźniłam :c Najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja, jednak te buty dziwnie wyglądają XD

    OdpowiedzUsuń