2014/03/27

"Dress me up!" challenge- GŁOSOWANIE


Nadszedł czas na głosowanie!
Jestem mile zaskoczona waszymi pracami, cieszę się, że zainteresowaliście się konkursem. Pozostaje mi życzyć wam powodzenia!
Głosujemy do poniedziałku (31.03) do godziny 15.00, wtedy zostaną też ujawnieni autorzy poszczególnych prac.
P.S: Przepraszam za dziwne ciemniejsze tło przy niektórych stylizacjach, nie mam pojęcia czemu tak wyglądają.



P.S: Przepraszam za dziwne ciemniejsze tło przy niektórych stylizacjach, nie mam pojęcia czemu tak wyglądają.

29 komentarzy:

  1. Więc tak wygląda anonimowość? XD

    OdpowiedzUsuń
  2. @piotrek małe kłopoty techniczne ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. @up
    Rozumiem :D

    Zagłosowałem na 5, ciekawy jestem kto wykonał tę stylizację :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się między 1 a 5, świetne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciemniejsze tło może wynikać z formatu w jakim została zapisana stylizacja. Po zmianie na .png powinno być dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam na 2. :)
    Kompletnie zapomniałam o przesłaniu pracy, mam nadzieję, że następnym razem będę pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam sie z tlen :)
    głosuję na 2 :))

    OdpowiedzUsuń
  8. @tlen bardzo możliwe, niektórzy wysłali prace w formie mapt bitwowej z czym nigdy dotąd się nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest tu moja praca, więc nie głosuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. 1 i 9 sa najładniejsze dla mnie c: nast razem postaram sie tez zgłosić :D

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się 2, 8 i moja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 4 chociaż jest słabej jakości. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. 4 stylizacja moim zdaniem najlepiej eksponuje tą sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na prawdę ciekawe prace, waham się ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapomniałam o przesłaniu pracy, ale powiem tylko tyle, że miałam podobny pomysł co do spódnicy, sukienki futerka, co stylizacja nr.1 ♥ Właśnie na nią głosuję :>

    OdpowiedzUsuń