2014/01/27

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Nagrody za poprzedni tydzień:

Szal- Belieber1d.
Spódniczka- LandyGlamour11
Torebka- Truskawka1616

Nagrody już czekają na Was w bazarku :)


Nagrody na ten tydzień:
Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem- bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 

Komentatorem tygodnia zostaje ojtyja, gratuluję :) Wystaw coś za 30 sd na konto emipaula


12 komentarzy:

  1. dziękuję <3 zgłaszam się, mam bluzkę, bardzo zależy mi na spódnicy

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się
    Nic nie mam
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje
    Zgłaszam się, chcętnie przygarnę spódnicę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje bardzo i gratuluję ;)
    Nic nie mam.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację !

    Nie zgłosze się bo nie ma mnie na liście ;]

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku cudowna jest ta długa srebrna spódnica! Gratuluje x

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się
    Nie mam tylko szarej spódniczki :)

    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam sie
    Zależy mi na szarej spódnicy.
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń