2014/01/11

Hot Buys'owe Potyczki: Hot Buys Mariniere Sweater

Po ponad miesiącu powracamy z Hot Bus'owymi Potyczkami w ulepszonej formie! Od teraz w każdym miesiącu pojawiać się będą 4 posty z tej serii, na dodatek to Wy, obserwatorzy wybierzecie Hot Buys'y, z którymi będziemy się zmagać. W tym miesiącu to jeszcze nasza załoga wybrała ubrania (sweter, futro, koronkowe obcasy i torebkę Chanel No. 5), ale już od lutego wybór będzie należał do Was. W potyczkach jak zwykle biorą udział te same osoby- Ja, Magda, Jaśmina i Klaudia (której w tej odsłonie nie ma, gdyż miała problemy techniczne :)). Na dodatek obrazki prezentujące ubrania będą o wiele większe i będzie na nich również pokazana marka sklepu, z którego dany Gorący Zakup pochodzi. Myślę, że tak będzie estetyczniej.

Pierwsza w tym roku walka rozegra się z użyciem:
Biały, puchaty sweter w czarne paski- jest naprawdę świetny i można z nim stworzyć wiele ciekawych stylizacji. Jedynym defektem są błyszczące rękawy i góra swetra, mimo to polecamy Wam jego zakup :)


Teraz rezulataty naszych zmagań:

Magda postawiła na klasyczne połączenie B&W, jednak przełamała je fioletowo-różową kamizelką, co dodało stylizacji pikanterii. Jest elegancko, ciekawie i w dodatku nieprzesadnie. Warto też zwrócić uwagę na złote dodatki takie jak naszyjnik czy zdobienia torebki.

Ja postanowiłem całkowicie zaszaleć. W stylizacji użyłem czterech kolorów- czarnego, białego, granatowego i czerwonego. To istny misz-masz wzorów i kolorów, można dostrzec jednak w tym wszystkim spójność- paski na szpilkach pasują do tych na sweterku, a kolory na spódnicy współgrają z tymi na płaszczu i obcasach.

Jaśmina zaszalała chyba najbardziej z nas wszystkich, jest bardzo kolorowo i pozytywnie. Sweter w paski połączyła z panterkowym żakietem i malinowymi spodniami 7/8, do tego dobrała apaszkę w kolorze spodni w białe groszki oraz granatową torebkę i obcasy. Ciekawym elementem jest też złoty pasek pasujący do ozdobień torebki.

Głos należy do Was:

22 komentarze:

  1. Nie sposób wybrać, wszystkie cudne ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. aż do teraz nie miałam pomysłu na ten sweter. stylizacje - wszystkie są świetne ;)

    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje, duży problem z wybraniem najlepszej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi chyba najbardziej spasowała spokojna/stonowana stylizacja Adama :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wstrzymuję się od głosu, wszystkie są takie piękne ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie są cudne! powiedziałby mi ktoś z czego jest ten granatowy płaszcz?

    Agata331

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w pracy Henedy <3 Jest po prostu idealna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Adam, szalej więcej, wychodzi Ci to na dobre!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie cudowne, ale druga najlepsza!
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagłosowałam na drugą stylizację, jest świetna ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie tym razem Madzia :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie śliczne, ale zaglosowalam na Henede

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. dobra robota dziewczyny ! Naprawdę się postarałyście, ale w mój gust trafił Adam, brawa !

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie są naprawdę udane, ale mój wybór pada na kesha077 bo najbardziej na świecie urzekła mnie ta torebka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie zdążyłam oddać głosy, ale musze przyznać, że wszystkie prezentują się świetnie i nie umiałabym dokonać wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To było pewne, ze Adam wygra. XD

    OdpowiedzUsuń
  19. hesha077 dla mnie i tak najlepsza, ale Adam również bez zarzutów x

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacje cudne, a bluzka mi się osobiście nie podoba.:)
    KlaudiaRockin1

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacje cudne, a bluzka mi się osobiście nie podoba.:)
    KlaudiaRockin1

    OdpowiedzUsuń